یک بام و دو هوای مسوولان: تعطیلی، بی تعطیلی!
یک بام و دو هوای مسوولان: تعطیلی، بی تعطیلی!
در حالی که چند روز پیش رییس سازمان امور استخدامی کشور به صراحت از تعطلی کلی و کامل ادارات خبر داد اما حالا وزیر کشور ساز دیگری کوک کرد و به تبع او، فرمانداران و استانداران هم بخشنامه دیگری صادر کردند.

به گزارش عصرتبریز، در حالی که چند روز پیش رییس سازمان امور استخدامی کشور به صراحت از تعطلی کلی و کامل ادارات خبر داد اما حالا وزیر کشور ساز دیگری کوک کرد و به تبع او، فرمانداران و استانداران هم بخشنامه دیگری صادر کردند. به عبارت دیگر، با حرف های اخیر وزیر کشور تعطیلی کلی و کامل ادارات یعنی کشک و باد هوا!

در همین رابطه وزیر کشور دیشب در برنامه تلویزیونی با رد تعطیلی کلی ادارات و با گذاشتن شرط و شروطی نظیر «فعالیت یک سوم کارمندان» نظر مقام ارشد ادارات» آب سردی را بر روی دیگ داغ تعطیلی ها ریخت!

رحمانی فضلی در این مصاحبه گفت: موضوعی که درباره تعطیلی گفته شد به معنای تعطیلی کامل نبود بلکه منظور این بود که حداکثر یک سوم کارمندان به کار گیری شوند یعنی با کمتر از یک سوم کار خودش را ادامه دهد.

وی افزود: قرار نیست خدمات رسانی به مردم متوقف شود، مردم می‌توانند به ادارات مراجعه کنند اما تعداد کارمند کمتری در آنجا خدمت رسانی خواهند کرد.

در عین حال راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی هم گفت: مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی استان، بنا به تشخیص، می‌توانند تعداد کارکنان خود را از یک‌سوم نیز کاهش داده و به کمترین تعداد ممکن برسانند! این به این معنی است که تعطیلی کامل ادارات استان موضوعیت ندارد!