اخباری: با این روند نباید به دنبال خروجی و اتفاق خوب از لیگ باشیم
اخباری: با این روند نباید به دنبال خروجی و اتفاق خوب از لیگ باشیم
سرمربی موقت ماشین سازی به انتقاد از برنامه ریزی هایی که باعث اعتراض چندین تیم شده پرداخت.

به گزارش عصر تبریز؛ محمد سعید اخباری، سرمربی موقت تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل سپاهان حضور پیدا کرد. او که به شدت از برنامه ریزی های سازمان لیگ گله داشت، بخش قابل توجهی از صحبت های خود را به این موضوع اختصاص داد:

ما به تبعیض اعتراض داریم

در یک حرکت بسیار عجیب از سمت سازمان لیگ به ما ابلاغ شده که فردا با سپاهان بازی داریم. بازی گذشته ما روز جمعه برگزار شد؛ قرار بود این بازی روز پنجشنبه برگزار شود که به دلیل برودت هوا یک روز دیرتر برگزار شد. ما روز جمعه بازی کردیم و بعد از بازی از عوامل برگزار کننده مسابقات با باشگاه ما تماس گرفتند و هماهنگی های لازم انجام شد که بازی ما روز چهارشنبه برگزار شود. در حالی که ما این هفته با نساجی بازی داشتیم، دستور دادند که این هفته باید بازی هفته آینده مقابل سپاهان را انجام دهید که ما هم به خاطر همکاری با برگزاری مسابقات اعتراضی نداشتیم. اما به یک باره دیروز اعلام کردند که باید روز سه شنبه بازی کنید، این برای من خیلی نکته عجیبی بود. ما به تبعیض اعتراض داریم وگرنه اگر همان موقع می گفتند فردای مسابقه بازی کنید مشکلی نداشتیم.

همه دشمن نیستند

اینکه تبعیض قائل شوند، همه باهوش هستند و متوجه هستند که برای چه تیم هایی این اتفاقات می افتند. یک جایی باید عوامل برگزار کننده مسابقات، آقای بهاروند به مسائل ورود کنند. همه دشمن نیستند، همه قصد و غرضی ندارند، من که عددی نیستم و کوچک همه آدم های بزرگ این فوتبال هستم ولی وقتی این صدای اعتراض از چندین تیم شنیده می شود، شاید واقعا یک جای کار اشکال دارد. چرا از دید اعتراض و منفی نگاه می کنید. من دوست ندارم راجع به این مسائل صحبت کنم و تیم مان را آماده کرده ایم.

بچه هایی داریم که واقعا جانفشانی می کنند

با تیمی بازی داریم که سبقه خیلی خوبی دارد و یکی از تیم های پرطرفدار در شهر خودشان بوده و همیشه جزو تیم های پرستاره بوده اند. در سمت مقابل ما هم ماشین سازی هستیم با هوداران بسیار غیور و متعصب و بچه هایی داریم که واقعا جانفشانی می کنند.

با این روند نباید به دنبال خروجی و اتفاق خوب از لیگ باشیم

بازی قبلی شرایطی به وجود آمد که در کمال ناباوری نتیجه را واگذار کردیم. نتیجه بازی قبل را فراموش کرده ایم. متاسفانه یک سری چیزها در فوتبال ما باب می شود که با این روند نباید به دنبال خروجی و اتفاق خوب از لیگ باشیم. لیگی که با بیانیه داور را تحت تاثیر قرار می دهد و تیم حریف را عصبی می کند. متاسفانه برای اعتراض هم دست مان جایی بند نیست. اما من به خاطر مردم آذربایجان به خاطر هواداران ماشین سازی و همه کسانی که زحمت می کشند، به عنوان زبان گویای آنها اعتراض می کنم.

آمادگی مسابقه را داریم

ما آمادگی مسابقه را داریم اما وقتی این تبعیض را می بینیم که برای یک سری تیم ها این مسائل هست و برای برخی تیم ها نیست، شائبه هایی هستند که عوامل برگزار کننده مسابقات به وجود می آورند. نمی دانم چه دشمن هایی وجود دارد. در کشورمان کلی آدم نخبه داریم که می توانیم برای یک برنامه ریزی ساده از آنها استفاده کنیم. این که یک تیم چند روز استراحت کند و یک تیم دیگر استراحت نکند! واقعا بهتر است من در این مورد صحبت نکنم و مردم باهوش تر از این مسائل هستند.

می توانیم حریف سرسختی برای همه تیم ها باشیم

ما تیم را برای بازی فردا آماده کردیم و امیدواریم یک بازی جوانمردانه در داخل و خارج از زمین شاهد باشیم. در این یکی دو هفته مسائلی دیدیم که با توجه به جوان بودن بازیکنانمان اگر همه چیز از داخل و بیرون جوانمردانه باشد می توانیم حریف سرسختی برای همه تیم ها باشیم.

بالاخر دریچه شانس به رویمان باز خواهد شد

به هر حال یک سری سلسله مراتب طی شده که تیم به وضعیت رسیده و دو امتیاز کسب کرده است. ما سعی می کنیم به جدول نگاه نکنیم و استرس را از خودمان دور می کنیم. بازیکنانمان می دانند که در این چند هفته اخیر بازی های خوبی انجام داده اند و بالاخر دریچه شانس به رویشان باز خواهد شد. ما سعی می کنیم اگر نتیجه خوب نگرفتیم با ایجاد موقعیت های بیشتر، دوندگی بیشتر و تلاش بیشتر جبران کنیم.

فرصت کار کردن ما محدود است

فرصت کار کردن ما محدود است. جمعه بازی کردیم و فردا هم بازی خواهیم داشت. با در نظر گرفتن بحث ریکاوری، یک جلسه برای رفع نواقص در این هفته فرصت داشتیم. سعی می کنیم بهتر بازی کنیم و تمام عیوب مان را بهتر کرده و پله پله بهتر شویم. دو بازیکن مان برای بازی فردا شرایط شان امروز مشخص خواهد شد و محرومی برای بازی فردا نداریم.