نشاط اجتماعی و امیدآفرینی مورد توجه شهرداری برای دهه فجر
نشاط اجتماعی و امیدآفرینی مورد توجه شهرداری برای دهه فجر
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، نشاط اجتماعی و امیدآفرینی و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم را از محورهای مورد توجه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرداری تبریز عنوان کرد.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرداری تبریز با بیان اینکه رویکرد شهرداری ورود به گفتمان انقلاب اسلامی است تا برای نسل جدید واقعیت‌های دوران انقلاب تبیین شود، اظهار داشت: در برابر هجمه‌های شدید دشمنان برای مواجهه با انقلاب اسلامی، تبیین واقعیت‌های دیروز، دستاوردهای امروز و چشم‌انداز آینده در این رویکرد مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به مردم به ویژه نسل جوان به شکل هنرمندانه و تاثیرگذار ارایه شود.

وی با بیان اینکه فعالیت ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرداری تبریز بر اصل سلامت‌محوری و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا استوار شده است، افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوع و متعددی را در شهرداری تبریز تدارک دیده‌ایم که در فضای مجازی و برخی به صورت میدانی با رعایت پروتکل‌ها اجرا می‌شود.

حمیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ عنوان ویژه برنامه برای ایام دهه فجر نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تجلیل از خانواده شهدای انقلاب اسلامی، انتخاب دیوار شاخص در هر منطقه و دیوار نویسی دوران انقلاب و درج شعارهای انقلابی در سطح شهر، پخش سرودهای انقلاب اسلامی در تمامی مراکز فرهنگی شهرداری و سطح شهر، برگزاری جشنواره سه رنگ سربلندی در فضای مجازی، خاطره‌نویسی، نمایشگاه‌ها، گفتمان‌های انقلاب، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی و جشنواره‌های مختلف هنری را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز اظهار امیدواری کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرصت بهره‌مندی هرچه بیشتر از این ایام و همچنین رضایت خاطر شهروندان را فراهم آورد.