انتشار فراخوان مرحله جدید طرح جوانه در آذربایجان‌شرقی
انتشار فراخوان مرحله جدید طرح جوانه در آذربایجان‌شرقی
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان دومین مرحله گرنت فناوری موسوم به طرح جوانه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، عبدالرضا واعظی گفت: در گرنت فناوری حمایت‌های مالی بلاعوض از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی تمامی دانشگاه‌های استان، مرتبط با فناوری در حوزه IT و ICT که منجر به تولید محصول با قابلیت تجاری‌سازی شوند صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح کاربردي نمودن پايان‌نامه‌هاي تحصيلات تكميلی است، افزود: کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پايان‌نامه‌های مرتبط با دو حوزه IT و ICT داشته باشند حتی در صورتی که در رشته مرتبط با این دو حوزه تحصیل نمی‌کنند می‌توانند با ثبت‌نام در طرح گرنت جوانه از حمایت‌های این طرح برای انجام پروژه‌های خود در قالب پایان‌نامه‌های فناورانه برخوردار شوند.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: مرحله اول گرنت جوانه در سالجاری در پنج استان آذربایجان‌شرقی، خراسان رضوی، سمنان، فارس و مرکزی بصورت پایلوت اجرا شد و درمرحله نخست اجرای طرح در استان آذربایجان‌شرقی ، از ۴ رساله دکتری و ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال حمایت مالی انجام شد.

او اعلام کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از ۱۲ الی ۲۳ اسفند ماه سالجاری به وبسایت techgrant.msrt.ir مراجعه کنند.