امیدوارم ماشین در لیگ برتر بماند
امیدوارم ماشین در لیگ برتر بماند
مربی تیم آلومینیوم معتقد است که تیم ماشین‌سازی بر خلاف شرایط جدولی‌اش، تیم بسیار خطرناکی است.

به گزارش عصرتبریز، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران فردا در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. صحبت‌های محمد خرمگاه، مربی تیم آلومینیوم اراک را در نشست خبری پیش از این دیدار بخوانید:

می‌دانیم ماشین تیم خطرناکی است

امیدوارم که فردا یک بازی خیلی خوب را شاهد باشیم و فارغ از هر اتفاقی که می‌افتد آن چه که در تفکرات‌مان هست را پیاده کنیم. نسبت به تیم ماشین‌سازی کاملا آگاهی داریم و می‌دانیم که چه تیم خطرناکی است. ما این هفته را کامل نسبت به آنالیز تیم ماشین‌سازی اقدام کردیم

بازی سختی برای ما خواهد بود

ماشین‌سازی تیم بسیار خطرناکی است. همان‌طور که هفته گذشته دیدید برای تیم خوب گل گهر دردسرساز شد و شرایط را برای این تیم سخت کرد. ما به این موضوع کاملا واقفیم و می‌دانیم که این بازی، بازی سختی برای ما خواهد بود. ابتدا به دنبال حفظ نتیجه برای خودمان خواهیم بود و سپس سعی خواهیم کرد اگر شرایط پیش بیاید، تفکرات‌مان را به حریف دیکته کنیم.

سه هفته است که خدمت آلومینیوم هستیم

ما نزدیک به سه هفته است که خدمت آلومینیوم هستیم. آقای منصوریان سعی کرده چیزی که مدنظرش است را در تیم اعمال کنیم. سعی‌مان این است که چیزهایی که آلومینیوم نیاز دارد را به تیم اضافه کنیم.

ماشین‌سازی تیم بسیار قابل احترامی است

ماشین‌سازی تیم بسیار قابل احترامی است. این تیم درست است که خوب نتیجه نگرفته اما می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. مخصوصا با اضافه شدن کادر فنی جدید، این تیم خطرناک‌تر هم شده است. امیدوارم که روز خوبی داشته باشیم و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

امیدوارم ماشین در لیگ برتر بماند

از مهمان‌نوازی مردم خوب تبریز تشکر می‌کنم. امیدوارم که تیم ماشین‌سازی و سرمربی‌اش شرایط خوبی پیدا کرده و در لیگ‌مان بماند. چون ماشین‌سازی از قدیم تیم اول شهر تبریز بوده است. امیدوارم که هواداران فهیم تیم هم بتوانند به چیزی که می‌خواهند برسند.