تراکتور به دنبال پیروزی در دربی تبریز است
تراکتور به دنبال پیروزی در دربی تبریز است
مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه دربی فوتبال تبریز از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: تراکتور به دنبال پیروزی در دربی تبریز است.

به گزارش عصرتبریز، علیرضا پژمان عصر امروز جمعه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم ماشین سازی و تراکتور در تبریز گفت: ما به دنبال پیروزی در این بازی هستیم و برنامه‌هایی در این خصوص داریم.

وی با تاکید بر اینکه تراکتور علاوه بر نتیجه گرفتن به دنبال بازی زیبا است، ادامه داد: در چند بازی اخیر ترکیب کامل بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم و برای بازی فردا نیز دو سه بازیکن مصدوم داریم.

پژمان با بیان اینکه سبزپوشان ماشین سازی برای ما قابل احترام هستند، افزود: بازی دربی حساسیت خاص خودش را دارد و در چند بازی اخیر نیز ماشین سازی خوب کار کرده و بازی‌های خوبی انجام داده است ولی ما نیز به دنبال پیروزی هستیم.

مربی تراکتور سپس ادامه داد: امیدوارم فردا بازیکنان برنامه‌های خودمان را به خوبی در زمین اجرا کنند و برابر ماشین سازی سه امتیاز را کسب کنیم.

گفتنی است دیدار تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی به عنوان دیدار معوقه هفته بیست‌ویکم از ساعت ۱۹ روز شنبه در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی برگزار می‌شود.