پایان جلسه در تبریز؛ زنوزی مالک تراکتور ماند
پایان جلسه در تبریز؛ زنوزی مالک تراکتور ماند
جلسه پیرامون واگذاری تراکتور ساعتی پیش به پایان رسید.

به گزارش عصرتبریز این جلسه که روز گذشته و پس از بیانیه رسمی تراکتور مبنی بر تحویل تیم به هیئت فوتبال برنامه‌ریزی شد، از صبح امروز و با حضور مقامات استانی آذربایجان‌شرقی، برخی از اعضای شورای تامین، نمایندگان هیئت فوتبال و اعضای باشگاه تراکتور برگزار شد.

این جلسه که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید با صحبت‌های طرفین همراه بود و گزینه‌های مختلف برای مالکیت بر تراکتور بررسی شد و سرانجام در پایان جلسه همه اعضا به جمع‌بندی مشخصی رسیدند.

یکی از حاضران در جلسه به خبرنگار ما گفت: «اعضا به این نتیجه رسیدند که هیچ فردی در استان وجود ندارد که مالکیت تراکتور را به آن واگذار کنیم و مقامات استانی و حاضران در جلسه به این نتیجه رسیدند که تراکتور باید فعلا تحت مالکیت زنوزی باقی بماند.»

یکی دیگر از حاضران در این جلسه گفت: «جمع‌بندی این بود که آقای زنوزی برگردد و مالکیت تیم را در اختیار بگیرد و در این برهه حساس و در فاصله چند روز تا لیگ قهرمانان تراکتور مشکلی نداشته باشد.»

ایوب بهتاج رییس اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی هم که یکی دیگر از حاضران بود گفت: «تیم فعلا با مالکیت آقای زنوزی به کارش ادامه می‌دهد و بعدا به ماجرای انتقال مالکیت رسیدگی خواهد شد و هیئت فوتبال و اداره کل پس از بررسی افراد متقاضی به این پروسه رسیدگی خواهند کرد. فعلا کسی نیست که تراکتور به او تحویل داده شود.»

لازم به ذکر است در این جلسه فراز کمالوند سرمربی تراکتور نیز حضور داشت و بر ادامه کار وی در تراکتور تاکید شد.