حضور زنوزی در تمرین تراکتور (عکس)
حضور زنوزی در تمرین تراکتور (عکس)
مالک باشگاه تراکتور ساعتی پیش در تمرین سرخ‌پوشان حضور یافت.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور که بعد از مدت‌ها به ایران برگشته است، ساعتی پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه و کمتر از ۲۴ ساعت از بعد از شکست سنگین ۴ بر یک شاگردان فیروز کریمی مقابل گل گهر در تمرین سرخ‌پوشان حضور یافت.

تمرین امروز ظهر تراکتوری‌ها که یک برنامه سبک ریکاوری بود با حضور محمدرضا زنوزی حالتی متفاوت به خود گرفت و بازیکنان تراکتور با حضور در کنار زمین با مالک باشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدرضا زنوزی با وجود شایعات و حواشی اخیر اعلام کرده که قصد واگذاری تراکتور را ندارد و پرداخت بدهی سنگین باشگاه به ۴ بازیکن خارجی نشان داد که در این تصمیم خود مصمم است.

تراکتور روز گذشته در شرایطی که به دلیل بسته بودن پنجره‌اش نتوانسته بود از بازیکنان جدید خود استفاده کند، نمایش ضعیفی مقابل گل گهر داشت و با نتیجه ۴ بر یک از این تیم شکست خورد. یک روز بعد از این شکست اما سرانجام پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور باز شد تا کریمی از هفته آینده با تیم کامل خود به مصاف حریفان برود.

بعد از اینکه محمدرضا زنوزی با بازیکنان تراکتور دیدار و خوش‌وبش کرد، فیروز کریمی شاگردانش را در گوشه‌ای از زمین جمع کرد و بعد از انجام صحبت‌های ابتدایی او، محمدرضا زنوزی در مورد شرایط تیم با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به گفت‌وگو پرداخت.