برگزاری جلسه مجامع نمایندگان آذربایجان‌شرقی و غربی با رئیس‌جمهور
برگزاری جلسه مجامع نمایندگان آذربایجان‌شرقی و غربی با رئیس‌جمهور
نخستین جلسه مجامع نمایندگان استانی با حضور نمایندگانی از آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی با رئیس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح مصوبات این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه بسیار خوب، تمامی نمایندگان استان‌ها نکات مورد توجه مربوط به حوزه انتخابیه خود را ذکر کردند.

وی افزود: بنده به نمایندگی از نمایندگان حوزه انتخابیه تبریز، جمع‌بندی مسائل مربوطه را تشریح کردم که این موارد در قالب هشت عنوان به صورت مکتوب خدمت رئیس‌جمهور محترم ارائه شد.

وی ادامه داد: در این جلسه بنده اشاره کردم که هر دولتی، مجموعه اقدامات ماندگار و اقدامات روزمره برای اداره امور کشور داشته و در هر منطقه و استانی نیز این چنین اقدامات ماندگاری مورد انتظار است.

میرتاج‌الدینی در ادامه سخنان خود در این جلسه، اظهار کرد: با انتخاب دولت آقای رئیسی، امیدواری در میان مردم ما ایجاد شده و با انتخاب استاندار توانمند و جهادی چون آقای خرم برای آذربایجان‌شرقی نیز این امیدواری مضاعف شده است.

وی با بیان این‌که امیدواریم اقدامات ماندگاری از سوی دولت در استان به سرعت انجام بگیرد و مشکلات حل شوند، گفت: آقای رئیس‌جمهور نیز از سفر خود به آذربایجان‌شرقی در سالجاری خبر داد.

وی افزود: آقای رئیسی هم‌چنین گفت که امیدواریم با کمک نمایندگان مردم که مشکلات مردم به خصوص در حوزه آب و راه را به خوبی بیان کردند، با یک برنامه‌ریزی در سطح ملی و استانی برای حل آن‌ها اقدام کنیم.

  • منبع خبر: ایسنا