فیلترهای تصفیه‌خانه شیرابه خریداری می‌شود
فیلترهای تصفیه‌خانه شیرابه خریداری می‌شود
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: با مصوبه شورای شهر تبریز و دستور شهردار، فیلترهای تصفیه‌خانه شیرابه پسماندهای شهری مرکز دفن پسماند تبریز از طریق قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) خریداری می‌شود.

به گزارش عصرتبریز، علیرضا اصغری در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون خدمات شهری از مرکز دفن پسماند و تصفیه‌خانه شیرابه پسماندهای شهری اظهار کرد: با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز و شهردار محترم پروژه مرکز دفن مهندسی و بهداشتی از پیشرفت خوبی برخوردار است و سرعت پیشرفت کار بهتر از پیش‌بینی‌هایی است که داشتیم.

وی در خصوص احداث نیروگاه زباله‌سوز گفت: کارهای حقوقی و قراردادی این پروژه نیز رو به اتمام است و با همت و حمایت شهردار تبریز، اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری، به زودی به مرحله اجرایی شدن خواهد رسید.

اصغری در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات پرویز هادی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز، خاطرنشان کرد: منش پهلوانی در محیط کاری و زندگی روزمره ایشان حاکم است و ایشان با مناعت طبع از همه قسمت‌ها و واحدهای سازمان بازدید کرده و پای درد و دل پاکبانان تلاشگر، رانندگان کوشا و پیمانکاران زحمتکش نشستند.