لزوم اجرای استراتژی‌های شهرداری با برنامه‌ریزی جامع
لزوم اجرای استراتژی‌های شهرداری با برنامه‌ریزی جامع
شهردار تبریز حمل و نقل عمومی، حاشیه‌نشینی، شهر هوشمند و تعیین تکلیف پارک بزرگ تبریز را جزو استراتژی‌های کلان شهرداری تبریز خواند.

به گزارش عصرتبریز، با حضور عباس رنجبر شهردار تبریز، مراسم تودیع شهردار و معارفه سرپرست شهرداری منطقه ۹ برگزار شد. در این مراسم که با حضور معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۹ و در محل سالن کنفرانس مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار شد، رنجبر با تقدیر از زحمات و تلاش‌های ماندگار نسیانی در طول مدت مدیریتی، اجرای برنامه‌های اساسی، بنیادین و زیرساختی را در راستای اهداف شهرداری منطقه ۹ و در موضوعات گوناگون قابل قبول ارزیابی کرد.

عباس رنجبر حفظ حقوق مجموعه شهرداری، مدیریت و کارشناسی را از جمله خصائص نسیانی عنوان کرد و افزود: تغییرات مدیریتی در شهرداری منطقه ۹ با توجه به فرا رسیدن پایان دوران خدمتی ۳۰ ساله آقای نسیانی و در راستای تسریع در عملیاتی کردن برنامه‌ها است.

به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، وی گفت: چهار استراتژی کلان دوران مدیریتی اینجانب، توجه به حمل و نقل عمومی، حاشیه‌نشینی، شهر هوشمند و تعیین تکلیف پارک بزرگ تبریز است که با تمرکز بر برنامه‌ریزی‌های جامع برای پیشبرد تعهدها و طرح‌های ارائه شده، این موضوعات در سریع‌ترین زمان ممکن باید اجرائی و عملیاتی شود.

رنجبر خاطرنشان کرد: آقای حسین زاده که امروز بعنوان سرپرست شهرداری این منطقه معرفی می‌شوند از مدیران کاربلد و همسطح با آقای نسیانی بوده و به یقین در موضوعات بلندمدتی که قبلا ریل‌گذاری شده، حرکت خواهند کرد.

شهردار تبریز افزود: موضوع حریم در شهرداری منطقه ۹ به‌عنوان بزرگترین و مهم‌ترین موضوع سطح حوزه، با پیگیری‌های لازم بصورت موقت مرتفع شده و برای حل دائمی این موضوع نیازمند کار کارشناسی و تعامل با سایر نهادهای مرتبط با ارائه راهکارهای لازم خواهیم بود.

رنجبر در پایان با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید و شهردار پیشین منطقه ۹، همفکری و همدلی را برای موفقیت مجموعه ضروری دانست و اظهار کرد: باید رفع وضعیت نامطلوب در سیستم شهرداری به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد که این امر یقیناً به افزایش سطح رضایتمندی همشهریان از مجموعه شهرداری منتج خواهد شد.