اولویت شهرداری در توسعه ورزش مناطق کم‌برخوردار شهر است
اولویت شهرداری در توسعه ورزش مناطق کم‌برخوردار شهر است
شهردار تبریز گفت: اولویت اول شهرداری در توسعه ورزش و سالن‌های ورزشی مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهر است.

به گزارش عصرتبریز، عباس رنجبر ظهر امروز در آیین بازگشایی مجدد استخر شهرداری تبریز اظهار کرد: استخر شهرداری تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مجوز ستاد مقابله با کرونا، اقدام به بازگشایی مجدد کرده است که از روز شنبه در اختیار شهروندان و همکاران شهرداری خواهد بود.

وی افزود: مجموعه استخر شهرداری تبریز بلااستفاده مانده بود که همکاران ما برای راه‌اندازی مجدد و بهینه آن یک هفته به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند و امروز استخر و سایر تأسیسات آن اعم از سونا و جکوزی و دیگر بخش‌ها آماده بهره‌برداری شهروندان و همکاران است.

شهردار تبریز در رابطه با دیدگاه شهرداری نسبت به امر ورزش نیز گفت: دیدگاه ما توسعه ورزش محلات، ورزش همگانی و ایجاد پایگاه‌های قهرمانی برای کودکان و نوجوانان و سالن‌های چندمنظوره به‌خصوص در بافت حاشیه شهر است.

وی افزود: در دو ماه گذشته برای مرمت و تجهیز اماکن ورزشی تبریز ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و برای بهبود وضعیت سالن‌های ورزشی شهر هر چقدر نیاز باشد، هزینه خواهد شد.

رنجبر خاطرنشان کرد: در حال حاضر استادیوم ورزشی شهرداری تبریز و تمام قسمت‌های آن مثل استخر، سالن ورزشی، چمن و سایر تجهیزات ورزشی را آماده کردیم و بعد از این محل، به آماده‌سازی سالن‌هایی که در سطح شهر و در محلات هستند، خواهیم پرداخت تا به شرایط مطلوب و ایده‌آل برسانیم.