شهید فاتح‌نژاد اسوه صبر، مقاومت و ایثار بود
شهید فاتح‌نژاد اسوه صبر، مقاومت و ایثار بود
شهردار تبریز، شهید صمد فاتح‌نژاد را اسوه صبر، مقاومت و ایثار دانست و گفت: همه ما موظف هستیم که یاد شهدا را گرامی داشته و روحیه آنها را الگویی برای خود قرار دهیم.

به گزارش عصرتبریز، عباس رنجبر در مراسم تشییع پیکر شهید حاج صمد فاتح‌نژاد اظهار کرد: از خودگذشتگی و توقع کم شهدا باید برای ما نقشه راه و الگو باشد.

وی با بیان اینکه شهدا در هر مقطع اسوه بشریت هستند، افزود: امروز گردهم آمده‌ایم با شهیدی از مردم آذربایجان وداع کنیم. برای بنده توفیق بود که یکبار خدمت ایشان رسیده و با وی دیدار کرده بودم.

رنجبر گفت: روحیه شهید فاتح‌نژاد واقعا باورنکردنی بود. با وجود اینکه وضعیتی که من از وی دیده بودم واقعا دردآور بود اما با این حال این رنج و سختی در چهره و گفتار او دیده نمی‌شد.

شهردار تبریز با تسلیت شهادت این بزرگمرد به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده و همرزمان وی، تصریح کرد: آرزو می‌کنم این شهید در پیشگاه خداوند در کنار شهدای بزرگ اسلام قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم پروردگار متعال توفیقی بدهد تا رهرو و پیرو چنین انسان‌هایی باشیم. ما هیچ گاه نمی‌توانیم در حد و اندازه شهدا عمل کنیم اما وظیفه داریم تلاش کنیم و حداقل خود را به این انسان‌های بزرگ نزدیک سازیم.

رنجبر یادآور شد: صرفا با گفتن این جمله، وظیفه از ما ساقط نمی‌شود و اگر واقعا شرمنده شهدا هستیم و نتوانسته‌ایم در اندازه آنها خود را پیش ببریم، باید عملکرد خود را بهتر کنیم.