گل‌های پلی استیشنی تراکتور پر پر شد (عکس)
گل‌های پلی استیشنی تراکتور پر پر شد (عکس)
تراکتور روز گذشته دو گل زیبا به ثمر رساند اما این گل‌ها تحت تاثیر شکست تیم، خیلی دیده نشدند.

به گزارش عصرتبریز، تیم تراکتور بعد از شکست خانگی مقابل آلومینیوم، روز گذشته در چارچوب هفته نهم مقابل مس در رفسنجان به میدان رفت و متحمل شکستی دیگر شد؛ این دومین شکست سرخ‌پوشان تبریز با هدایت سرمربی کروات‌شان بود که شرایط آنها را مثل روزهای نخست حضور سولدو سخت کرد.

تراکتور روز گذشته بازی را با نتیجه سه بر دو به حریف واگذار کرد؛ در این دیدار پر گل ابتدا مس در نیمه اول توسط منشا و از روی نقطه پنالتی به گل رسید. ابوالفضل رزاق‌پور در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند اما مسی‌ها خیلی زود دو گل دیگر زدند تا گل دقایق پایانی محمد قنبری تاثیری در نتیجه نداشته باشد.

هر دو گل تراکتور در این دیدار از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید و هر دو گل نیز به شکل زیبایی وارد دروازه حریف شد. قطعا اگر تراکتور این بازی را نمی‌باخت، گل‌های رزاق‌پور و قنبری بیش از این‌ها دیده می‌شدند ولی سرخ‌پوشان بازی را باختند تا این دو گل زیبا هم پر پر شود.

گل اول تراکتور را ابوالفضل رزاق‌پور با یک ضربه هوشمندانه از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. در حالی که همه منتظر ارسال این بازیکن به داخل محوطه جریمه برای سر زنی بازیکنان تراکتور بودند، او تصمیم گرفت به سبک پلی استیشنی و با حداکثر کات ممکن، توپ را به زاویه موافق بزند؛ جایی که دروازه‌بان عمانی مس انتظار آن را نداشت و هر چه تلاش کرد نتوانست توپ را مهار کند.

گل دوم تراکتور را هم محمد قنبری در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رساند. او پشت محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفت و با یک شلیک قدرتمند توپ را وارد دروازه حریف کرد؛ دروازه‌بان مس رفسنجان در این صحنه فقط یک تماشاگر بود و هیچ عکس‌العملی نشان نداد.