مسیرگشایی خیابان ۴۲ متری با جدیت پیگیری می‌شود
مسیرگشایی خیابان ۴۲ متری با جدیت پیگیری می‌شود
سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ تبریز اجرای طرح‌های مسیرگشایی را زمینه‌ساز محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌ای و راهکار موثری در تحکیم و نوسازی بافت فرسوده عنوان کرد.

به گزارش عصرتبریز، حسن گنجی در جریان بازدید از مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار منطقه، اظهار کرد: در بین همه مسائل شهری، ساماندهی و رفع مشکل حاشیه‌نشینی در اولویت مدیریت منطقه بوده و تغییر چهره بافت شهری را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی اجرای طرح‌های مسیرگشایی در مناطق شهری به ویژه مناطق محروم و حاشیه نشین را زمینه‌ساز محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌ای و نیز بهسازی، نوسازی و احیای بافت‌های فرسوده شهری دانست و اذعان داشت: طرح مسیرگشایی‌های خیابان ۴۲ متری انقلاب از جمله طرح‌هایی است که حائز اهمیت بوده و با جدیت پیگیری می‌شود و به لحاظ اهمیت حوزه حمل و نقل و روان‌سازی ترافیک تاثیرات بسزائی دارد.

وی ادامه داد: طرح‌هایی برای این موضوع ارائه شده است که باید در قالب لایحه مصوبه شورای شهر به کمیسیون ماده ۵ و سایر مراجع مورد نیاز ارسال تا پس از تصویب اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه این چندمین بازدید مشترک با همراهی شهردار تبریز از منطقه حاشیه شهر و بخصوص خیابان ۴۲ متری انقلاب است افزود: اعضای شورای شهر به منظور بررسی مشکلات از نزدیک در این محل حضور یافته و خواستار تسریع در اجرای طرح‌هایی در راستای کاهش مشکلات شهروندان هستند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ تبریز ضمن قدردانی ویژه از حمایت‌های شهردار تبریز و نیز پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده در این منطقه، با عنوان این مطلب که تلاش مجموعه همکاران برای ارائه بهترین و مناسب ترین خدمات برای شهروندان می‌باشد، تصریح کرد: به طور قطع بازدید میدانی از این گونه مناطق و حضور مستقیم در کنار ساکنان آن‌ها تاثیر بیشتری در بررسی و شناسایی مشکلات این محله‌ها خواهد داشت.

حسن گنجی بهبود وضعیت حاشیه نشینی و توانمندسازی این مناطق از هر لحاظ موجب ایجاد ارزش افزوده برای شهر دانست و افزود: اگر حاشیه نشینی بهبود یابد و توانمند شود، همه شهر از آن منتفع می‌شود.