اشتغالزایی برای کوتاه قامتان ِ بلند همت
اشتغالزایی برای کوتاه قامتان ِ بلند همت
مدیریت عامل «مجتمع کارخانجات اطهر» گفت: با دعوت از انجمن کوتاه قامتان آذربایجان شرقی در راستای کار خیر، ایجاد شغل، محیط مناسب و سکوهای امن برای این افراد، به عنوان عضو کوچک این گروه صنعتی پیش گام شده‌ایم.

به گزارش عصرتبریز، جواد فشنگچی روز جمعه در بازدید انجمن کوتاه قامتان آذربایجان شرقی از این مجموعه اظهار داشت: شرکت اطهر بافت با هدف تولید انواع کیسه های پلی پروپیلن، انواع رول گونی پلاستیکی، کیسه دو لایه با لاینر پلی اتلین و انواع کیسه اندود، لمینه و کامپوزیت در ابعاد مختلف با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و خرید و تجهیز ماشین آلات با تلاش دست اندرکاران این صنعت آماده همکاری و جذب نیرو است.

جواد فشنگچی

وی افزود: مجموعه ما ۴۰۰ نفر پرسنل دارد و تا سال ۱۴۰۵ نیز با ایجاد و توسعه صنعت کیسه های الیاف پلیمری، این رقم را به ۴ هزار نفر افزایش خواهیم داد.

کوتاه قامتان آذربایجان شرقی

فشنگچی با اشاره به مراحل طی شده در خصوص مجموعه مجتمع زنجیره ای نان کامل اطهر، اضافه کرد: در این مجتمع با استقبال مردم از سراسر ایران روزانه ۲۵۰ گونی ۴۰ کیلویی با انواع نان ها و آرد کامل در ۳ شیفت کاری تولید می‌شود.

نان اطهر

مدیر عامل مجتمع زنجیره ای نان کامل اطهر تاکید کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، آذربایجان شرقی رتبه اول ناراحتی های معده و روده را در سطح کشور به خود اختصاص داده که این موضوع نشات گرفته از عدم مصرف مردم از آرد چند غله و کامل می باشد، این آرد کامل با توجه به خواصی که دارد سیستم گوارشی بدن را از هر لحاظ تامین می کند، به این علت نان های تولید شده ما دارای سبوس و ۹۰درصد آرد سیاه است.

شرکت اطهر بافت

مدیر عامل گروه صنعتی اطهر از راه اندازی نمایندگی های فروش در سایر استان های کشور خبر داد و گفت: ۵ شعبه نان کامل اطهر در سطح کشور به نام نانواره های زنجیره‌ای این مجموعه ثبت شده است.

انجمن کوتاه قامتان آذربایجان شرقی

وی خاطرنشان کرد: با دعوت از انجمن کوتاه قامتان آذربایجان شرقی در راستای کار خیر، ایجاد شغل و محیط مناسب و سکوهای امن برای این افراد به عنوان عضو کوچک این گروه صنعتی پیش گام شده‌ایم.