عده ای در حوزه ورزش سنگ اندازی کردند
عده ای در حوزه ورزش سنگ اندازی کردند
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز گفت: متاسفانه سنگ اندازی هایی در مقابل حوزه ورزش وجود دارد و عده ای در این راستا مانع از پیشبرد اهداف می شوند اما کمیسیون ورزش تا جایی که بتواند به حوزه ورزش خدمت خواهد کرد.

به گزارش عصرتبریز، پرویز هادی در نشست  کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر توسعه ورزش همگانی در جامعه، اظهار کرد: امیدواریم در مورد ورزش همگانی با همدلی و همکاری یکدیگر اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به تصویب شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز، افزود: متاسفانه سنگ اندازی هایی در مقابل حوزه ورزش وجود دارد و عده ای در این راستا مانع از پیشبرد اهداف می شوند اما کمیسیون ورزش تا جایی که بتواند به حوزه ورزش خدمت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما نماینده مردم هستیم و وظیفه داریم برای مردم هزینه کنیم تا بتوانند از ورزش های همگانی بهره مند شوند، البته با همکاری و همدلی شورای شهر و شهرداری تبریز در این مدت اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز با اشاره به شروع به کار سازمان ورزش، ادامه داد: شرایط مدت زمان ۵ ساله انحلال سازمان تا شروع به کار سازمان شرایط متفاوت است، در مدت زمان انحلال سازمان ورزش فضاهای ورزشی بلاصاحب مانده بودند.

وی با اشاره به لزوم نصب المان های ورزشی درشهر، اضافه کرد: جای المان های ورزشی در شهر خالی است در این خوصوص باید از ظرفیت های سازمان زیباسازی شهرداری بهره مند شد.

هادی ادامه داد: سازمان زیباسازی باید پاسخگو باشد در خصوص اینکه چه اقداماتی انجام داده اند، متاسفانه رییس سازمان زیباسازی در دسترس نیست و مشخص نیست در آن سازمان عریض وطویل چه کاری می کنند.