مشکل تأمین هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی حل شد
مشکل تأمین هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی حل شد
دبیر شورای اسلامی کلانشهر تبریز از رفع چالش هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، کودکان استثنایی همانند سایر انسانها نیاز به توجه، محبت و رفتار مناسب و انسانی دارند ، پای صحبت ها و درد دلهای آنان و خانواده هایشان که می نشینی متوجه می شوی که توان تکلم ندارند ولی انتظار شنیده شدن دارند، چشم بینا ندارند ولی انتظار دیده شدن دارند و دست سالم ندارند اما انتظار دستگیری دارند.

از همه مشکلات و خواسته‌های دانش آموزان استثنایی که بگذریم از مشکل اصلی آنها که مربوط به سرویس ایاب و ذهاب بوده نمی توان گذشت! مشکل سرویس ایاب و ذهاب این کودکان در سال جاری با چالش‌های جدی مواجه شده و به بدلیل مسائل خاص این دانش آموزان حالتی بحرانی پیدا کرده بود که خوشبختانه با همراهی اکثریت اعضای شورای شهر تبریز گامی در جهت رفع مشکل مالی و تامین سرویس آنها برداشته شد.

طرح اعمال مساعدت به دانش آموزان استثنایی با معلولیت‌های مختلف ذهنی و جسمی برای پرداخت بخشی از هزینه سرویس ایاب و ذهاب با در نظر گرفتن تمامی ‌معضلات از سوی اعضای شورای شهر تبریز طرح و طراحی‌ شده تا وضعیت بحرانی و حاد سرویس ایاب و ذهاب کودکان استثنایی تبریز و خطر محرومیت از تحصیل بدلیل ناتوانی در انتقال از خانه به مدرسه و بالعکس رفع شود.

یاسین بجانی، دبیر شورای اسلامی شهر تبریز و طراح این طرح از همت والای اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جهت رفع این معضل تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با ارائه طرح اعمال مساعدت به دانش آموزان استثنایی با معلولیت‌های مختلف ذهنی و جسمی برای پرداخت بخشی از هزینه سرویس ایاب و ذهاب دست یاری شان را از آنها کوتاه نکرده و به حمایتشان شتافتند.