تقدیر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیر مجتمع مس سونگون
تقدیر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیر مجتمع مس سونگون
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران اذربايجان شرقي ضمن حضور در مجتمع مس سونگون، از مدير اين مجتمع با اهداي لوح به جهت پيگيري اشتغال فرزندان معزز شهدا و ايثارگران ، ساماندهي گلزار مطهر شهدا، اجراي طرح سپاس و ميزباني جشنواره اسوه هاي صبرومقاومت تقدير كرد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سونگون، ابوالفتح زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به همراه اصلی زاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و معصوم زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر و ورزقان، ضمن حضور در مجتمع مس سونگون از عملکرد عباسزاده مدیر این مجتمع به جهت پیگیری امور اشتغال فرزندان معزز شهدا و ایثارگران، ساماندهی گلزار مطهر شهدا و اجرای طرح سپاس با اهدای لوح تقدیر کرد.

در این دیدار ابوالفتح زاده از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بعنوان پشتوانه مستحکم انقلاب اسلامی و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام یاد کرد و گفت؛ خدمت به خانواده های معظم شهدا موجب خیر و مایه برکت نظام هست.

در ادامه این دیدار عباسزاده نیز گفت؛ خدمت به خانواده و فرزندان شهدا تکلیف اداری نیست بلکه التزام عملی و اعتقاد قلبی است و ما در این مجتمع به وسعِ توان بستر را برای ارتقاء این عزیزان فراهم نموده و فراهم خواهیم نمود.