گل پیروزی‌بخش تراکتور به فولاد در دقیقه ۱۰۰
گل پیروزی‌بخش تراکتور به فولاد در دقیقه ۱۰۰
تراکتور با تک گل دقایق پایانی هادی محمدی، فولاد خوزستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

به گزارش عصرتبریز، در این بازی که روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز و با حضور تماشاگران برگزار شد تراکتور با گل دقیقه ۹۸ بازی توسط هادی محمدی سه امتیاز شیرین این دیدار را از آن خود کرد.

فولاد در سه سال گذشته و در سه بازی که در تبریز انجام داده بود مقابل تراکتور شکست نخورده بود.

این برد در حالی برای تراکتوری ها به دست آمد که بازیکنان فولاد در بیشتر دقایق بازی به ویژه دقایق پایانی، اتلاف وقت را در دستور کار قرار داده بودند.

اشکان خورشیدی، علیرضا ایلدروم و اسماعیل احمدی تیم داوری این بازی بودند و خورشیدی برای کنترل بهتر بازی به هادی محمدی از تراکتور و حمید بوحمدان عارف آقاسی سینا شاه عباسی سینا مریدی از فولاد کارت زرد نشان داد.

تراکتور با برتری در این بازی ۲۹ امتیازی شد و جایگاه خود در رده پنجم تثبیت کرد.

ترکیب تیم تراکتور

محمدرضا اخباری، هادی‌محمدی، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی (۸۹ هاشم نژاد)، شاهین ثاقبی(۱۵ مهدی کیانی)، ریکاردو آلوز، گوستاوو، محمد قنبری( ۸۹ سلامی)، محمدرضا عباسی (۶۸ حامد پاکدل) و رضا اسدی

ترکیب تیم فولاد

شهاب گردان، محمد امین حزباوی، سینا شاه عباسی، عارف آقاسی، سعید آقایی(۷۵ وحید حیدریه)، حمید بوحمدان، سینا مریدی(۸۵ غبیشاوی)، روبرتو تورس، احسان پهلوان( ۸۷ کوشکی)، سعید واسعی، ساسان انصاری

بازیکنان دو تیم برای همدردی با زلزله زدگان خوی و ادای احترام به جانباختگان این حادثه، پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت کردند.

به رغم اینکه هواداران تراکتور خواستار تغییر ساعت بازی از سوی برگزارکنندکان شده بودند تا در یک روز غیر تعطیل و کاری این بازی را از نزدیک تماشا کنند اما بازی بدون تغییر در ساعت آن برگزار شد و بسیاری از هواداران دقیقه ها بعد از آغاز بازی، وارد ورزشگاه می شدند.