«ابوالفضل پاشایی» به‌عنوان فرماندار هشترود منصوب شد
«ابوالفضل پاشایی» به‌عنوان فرماندار هشترود منصوب شد
طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی، ابوالفضل پاشایی به سمت سرپرست فرمانداری هشترود منصوب و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

به گزاش عصرتبریز، ابوالفضل پاشایی متولد ۱۳۵۳ در تبریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است. وی از نیروهای باسابقه وزارت کشور است که در طول خدمت خود مراتب کارشناسی و مدیریتی را در استانداری آذربایجان‌شرقی و شهرداری تبریز طی کرده و پیش از این به مدت ۱۶ ماه سمت فرمانداری بستان‌آباد را بر عهده داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری هشترود، گفت: شعار دولت مردمی باید با تلاش دولتمردان در مناطق مختلف به منصه ظهور برسد تا شاهد ایران قوی باشیم.

تراب محمدی تاکید کرد: فرمانداران باید توصیه‌های دولت و استاندار را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بیشتر در خدمت مردم و شهرستان خود باشند.

وی اضافه کرد: فرمانداران باید با ائمه جمعه‌، شورای تامین و سایر ادارات هماهنگی لازم را داشته باشند و به عنوان نماینده عالی دولت حول محور وحدت در شهرستان حرکت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فرمانداران باید امیدآفرین و صادق الوعد باشند؛ اضافه کرد: همه قول‌هایی که به مردم داده شده باید انجام گیرد و اگر وعده‌ای به سرانجام نرسیده است فرماندار باید در گزارش‌های خود نسبت به عدم انجام وعده ارائه شده، توضیحات لازم را به سمع و نظر مردم برساند.

در پایان این مراسم ابوالفضل پاشایی به عنوان فرماندار جدید هشترود معرفی و از تلاش‌های ۱۵ ماهه علیرضا توری در این سمت تجلیل شد.