خانه سرخه‌ای تبریز تمثیل ماوایی از ناویا
خانه سرخه‌ای تبریز تمثیل ماوایی از ناویا
پروژه مسکونی ناویا با رویداد هنری نورآوا برای اولین بار در تبریز رونمایی شد.

به گزارش عصرتبریز، شبی به یاد ماندنی و هیجان‌انگیز در دنیای هنر و معماری به مناسبت رونمایی از یک پروژه مسکونی برگزار شد. این رویداد خلاقانه و زیبا، با نام نورآوا، تلاشی متفاوت و پرشور توسط گروه سرمایه‌گذاری این پروژه بود تا بتوانند با تحت تأثیر قرار دادن مخاطبین توجه‌ها را به سمت میزبان برنامه و حامی هنری آن جلب کنند.

همنشینی تکنیک‌های مدرن نورپردازی و هنر دیجیتال با نوای اصیل موسیقی آذربایجان، هوش و حواس تمام مخاطبین را به خود جلب کرد.

رونمایی از پروژه مسکونی ناویا

نورآوا اولین رویدادی بود که در آن لوگوی برندی نام آشنا در در صنعت ساختمان رونمایی شد که این مهم برای اولین بار در تبریز، شهری که اولین‌ها را در سبقه خود ثبت کرده است، اتفاق افتاد.

پرده‌برداری از یک پروژه مسکونی

پروژه مسکونی ناویا به واسطه این رویداد هنری در خانه تاریخی سرخه‌ای به میهمانان معرفی شد. لوگوی این پروژه که قدم‌های خود را از ابتدای معرفی مستحکم برداشته است، به رونمایی رسید.

رونمایی از پروژه مسکونی ناویا

پیوند خانه به نور و موسیقی، یکی از خلاقانه ترین بخش‌های این برنامه بود. آنچه که رویت می‌شد این داستان را روایت می‌کرد که مفاهیم سنتی چطور می‌توانند رخت نویی بر تن کنند. خانه‌ای که سال‌ها پیش مفهوم سکونت را به خوبی ایفا می‌کرد؛ امروز میزبان یک رویداد هنری بود که قطعا بسیاری از جوانان برای دیدن و بودن در آن حال و هوا، مشتاق هستند.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب به مدیریت مهندس شکری، حامی رویداد نور‌آوا بود و طراحی و اجرای این رویداد توسط شرکت دوان ایرانیان انجام شد.

سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب در صدد است تا در پروژه ناویا با این نگاه ویژه، خانه ای برای سکونت با مفاهیم اصیل بسازد. خانه به معنایی که بتوان در آن ماوا گزید. خانه‌ای که با معنای مسکن تفاوت داشته و آن حس آرامش و گرما در آن جاری است.


ناویا توانست شروعی با شکوه رقم بزند و این گواه ادامه‌ای قدرتمند است.