مردم تبریز، فرق «خادم و خائن» و «صادق و غیرصادق» را تشخیص می‌دهند
مردم تبریز، فرق «خادم و خائن» و «صادق و غیرصادق» را تشخیص می‌دهند

مردم تبریز، آگاه‌ و زمان‌شناس هستند و فرق «خادم و خائن» و «کارآمد و ناکارآمد» و «صادق و غیرصادق» را به خوبی تشخیص می‌دهند.

عصر تبریز: شهردار تبریز با بیان این‌که امروز هرکسی بخواهد در مسیر توسعه شهر سنگ‌اندازی کند، به خود و شهرش خیانت کرده است، گفت: مردم تبریز، فرق «خادم و خائن»، «کارآمد و ناکارآمد» و «صادق و غیرصادق» را به خوبی تشخیص می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح آخونی (شیخ نمر) اظهار داشت: به نوبه خودم از مزاحمت‌هایی که این پروژه و همچنین خط دوم پروژه مترو در این مسیر ایجاد کرده است، عذرخواهی می‌کنم؛ با این حال باید نوید دهم که بیش از ۴ کیلومتر از خط دوم قطار شهری که این مسیر نیز جزوی از آن است، در حال پیگیری است. با اتمام این خط و همچنین اجرای خط سوم به صورت EPCF، در سال‌های آتی شاهد حرکت مترو در این محدوده خواهیم بود.

وی با اشاره به پروژه‌های مربوط به غرب تبریز گفت: حجم عملیات عمرانی پروژه‌ عظیم میدان آذربایجان، معادل چندین پروژه بزرگ بوده و امروز، با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومانی در حال پیگیری است؛ این پروژه، از اقدامات تاریخی شهرداری تبریز است که بخشی از محدوده داخلی آن، شهریورماه بازگشایی خواهد شد.

نجفی با بیان این‌که پیشینه پارک بزرگ تبریز مربوط به سال ۱۳۴۲ است، افزود: این پروژه بعد از سال‌ها بلاتکلیفی، در هفته‌های اخیر با مشارکت سرمایه‌گذاری به ارزش یک‌هزار میلیارد تومان و در فضایی به وسعت ۱۴۵ هکتار آغاز شده و در قالب پارکی زیبا و مدرن، تا ۳۶ ماه دیگر تکمیل و موجب ارتقای ارزش افزوده این منطقه از شهر خواهد شد.

شهردار تبریز اضافه کرد: با وجود مشکلات اقتصادی شهرداری‌ها، امروز شهرداری تبریز، در حال هزینه بیش از یک‌هزار میلیارد تومان برای توسعه عمرانی شهر است؛ در این راستا ۳ هزار و ۲۰۰ کارگر روزمزد در کارگاه‌های عمرانی شهر مشغول به کار هستند که این امر، از نقش‌آفرینی شهرداری تبریز در تأمین اشتغال و تقویت زمینه‌های اجتماعی شهر حکایت دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: تبریز، پنج دوره پایتخت کشور بوده و ۱۹ بار بر اثر زلزله‌های تاریخی، تخریب شده است اما هر بار با همت و غیرت مردان و زنانش، مجدداً آباد شده است.

نجفی با بیان این‌که امروز هر کسی بخواهد در مسیر توسعه شهر سنگ‌اندازی کند، به خود و شهرش، خیانت کرده است، افزود: مردم تبریز، آگاه‌ و زمان‌شناس هستند و فرق «خادم و خائن» و «کارآمد و ناکارآمد» و «صادق و غیرصادق» را به خوبی تشخیص می‌دهند.

شهردار تبریز در عین حال متذکر شد: ممکن است مشکلات و مسایلی پیش رو باشد اما قطعا مردم شاهدند که با همت خادمان شهر، تبریز به موفقیت‌های مهم در حوزه فرش دستباف، گردشگری، نگارگری و سایر دستاوردهای اجتماعی و بین المللی رسیده است.

وی در ادامه با گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر، گفت: در چنین روزی، شاهد بودیم که جوانان برومند کشورمان، مخلصانه و صادقانه، با کمترین امکانات جنگیدند و خرمشهر را از چنگ دشمنی که از همه امکانات سود می‌برد، در آوردند.

شهردار تبریز با تاکید بر این‌که امروز، باید منویات مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهیم، گفت: نجات کشور، تنها با تکیه بر مردم میسر خواهد شد؛ اقتصاد مقاومتی، در واقع، الگویی است که همین موضوع را در چشم‌اندازهای مشخص، ترسیم می کند؛  تنها در این صورت است که می‌توان به معضل مهم جامعه که همان اشتغال است، فایق بیاییم.