رضایت بیش از ۸۰ درصدی شهروندان از بیمه دی
رضایت بیش از ۸۰ درصدی شهروندان از بیمه دی
مدیر بیمه دی آذربایجان‌شرقی گفت: اکثر بیمه‌شدگان برای سال بعد نیز بیمه خود را تمدید می‌کنند که این نشان‌دهنده رضایت افراد بوده که بالغ بر بیش از ۸۰ درصد می‌باشد.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا محمدیان صبح روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه جامعه هدف ما بنیاد شهید و امور ایثارگری است افزود: اصلی ترین هدف ما جلب رضایت جامعه هدف است و در قبال اینها عهده دار وظیفه شرعی و نیز وظیفه قانونی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در استان رسیدگی به اسناد، ۲۴ تا ۴۸ ساعت و پرداخت آن کمتر از ۵ روز یه طول می‌انجامد ادامه داد: خدمات درمانی برای تمام مراجع کلیدی و حساس که در این مرجع ارایه بشه طرف قرارداد ما هستند اعم از؛ دولتی، غیر دولتی، خیریه و بیمارستان‌ها، مراجع خصوصی، داروخانه‌های حساس و کلیدی، داروخانه‌های شبانه‌روزی، آزمایشگاه‌ها و غیره که بیمه‌شدگان می‌توانند با ارایه کد ملی بصورت آنلاین از خدمات استفاده کند.

مدیر بیمه دی در خصوص مراجعی که طرف قرارداد بیمه دی نیستند خاطر نشان کرد: افراد می‌توانند با گرفتن سند و تحویل آن به شعبه مرکزی واقع در روبروی بیمارستان سینا و نمایندگان در سطح شهرها، اسناد را تحویل داده و رسید الکترونیکی دریافت کنند و همچنین افراد می‌توانند از طریق سامانه didar24.com پرونده را کنترل و بررسی کنند.

وی گفت: نزدیک به ۶۰ هزار نفر جامعه هدف بنیاد شهید و ایثارگران تحت پوشش هستند و ۵۰ هزار نفر دیگر افراد جامعه هستند.

او در خصوص اکثر بیمه‌شدگان عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تمام شرکت‌های هولدینگ موسسه خاتم، دانشگاه آزاد، گروه صنعتی آناتا و غیره جزو بیمه‌شدگان می‌باشند.

محمدیان ادامه داد: اکثر بیمه‌شدگان برای سال بعد نیز بیمه خود را تمدید می‌کنند که این نشان‌دهنده رضایت افراد بوده و بالغ بر بیش از ۸۰ درصد می‌باشد .

وی گفت: به صورت میانگین، حدودا ۳۰ درصد بیمه‌شدگان استان را بیمه دی تشکیل می‌دهد که رقم قابل توجهی می‌باشد.

محمدیان با تاکید بر اینکه افراد می‌توانند با ۱۶۷۱ تماس گرفته و پیشنهادات و انتقادات را ارایه دهند، ادامه داد: داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه دی بیش از ۹۹ درصد خدمات را ارایه می‌دهند.