شکست بد تراکتور مقابل چشم هواداران
شکست بد تراکتور مقابل چشم هواداران
تراکتور با نتیجه یک بر صفر بازی را به پرسپولیس واگذار کرد.

به گزارش عصرتبریز، دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز آغاز شد که این ورزشگاه مملو از تماشاگر بود بطوری که جایی برای نشستن نداشتند و بازی را ایستاده تماشا می‌کردند.

در نیمه نخست این دیدار شاهد بازی پایاپایی از هر دو تیم بودیم و تک موقعیت‌هایی برای هر تیم در طول این نیمه بوجود آمد که ثمری نداشت در دقایق پایانی این بازی سعید صادقی از اشتباه دروازه‌بان جوان تراکتور که از محوطه جریمه خارج شده بود استفاده کرده و اولین گل تیم مهمان را به ثمر رساند تا بازی برای تیم میزبان کمی سخت باشد.

پورحمیدی بدنبال دریافت گل، از سوی هواداران تیم تشویق شده و شعار حمایتی عیبی یوخ را شنید.

با شروع نیمه دوم شاگردان خمز بازی هجومی را در دستور کار داشتند و دقیقه ۵۱ شوت محکم الوز بعد از برخورد با تیرک بالایی دروازه به بیرون رفت.

تیم تراکتور با ترکیب حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری (سعید آقایی)، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین زاده)، آلوارو خیمنز (مهدی هاشم نژاد)، سیامک نعمتی (محمد قنبری) و عارف رستمی به زمین می‌فرستد.

همچنین تیم پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، وحید امیری، سروش رفیعی (محمدمیلاد سورگی)، سعید صادقی (کئورگی ولسیانی)، مهدی ترابی (مسعود ریگی) و شهاب زاهدی (محمد عمری) وارد میدان شد.

از حواشی بازی می‌توان به نبود محمد آقاجان‌پور و بهزاد سلامی به دلیل مصدومیت و صفا هادی نیز به دلیل محرومیت در این دیدار اشاره کرد.

همچنین هجوم تماشاگران به ورودی جایگاه خبرنگاران باعث شد دقایقی مانع دید خبرنگاران از روند بازی شوند.