حضور آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه ظرفیت‌های تولیدی روستاییان و عشایر
حضور آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه ظرفیت‌های تولیدی روستاییان و عشایر
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی روستاییان و عشایر کشور، از اختصاص ۵۰ غرفه این نمایشگاه به شرکت‌ها و تعاونی‌های فعال استان خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، محمد اسکندری در جمع خبرنگاران گفت: معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در راستای اجرای راهبرد دولت خدمت‌گزار جهت رشد و شکوفایی روستاها و مناطق محروم کشور، پنجمین دوره نمایشگاه ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی روستاییان و عشایر کشور را از ۱۲ تا ۱۸ مهر در تهران برگزار می‌کند.

وی با اشاره به تاکید استاندار آذربایجان‌شرقی بر حضور موثر و انعکاس مطلوب ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی روستاهای استان در این نمایشگاه، گفت: یک سالن با ظرفیت ۵۰ غرفه به شرکت‌ها، تولیدی‌ها و تعاونی‌های فعال در حوزه تولید و اشتغال روستایی استان اختصاص یافته که فرصت خوبی برای معرفی و همچنین بازاریابی و فروش محصولات تولیدی استان است.

اسکندری اعلام کرد: شرکت‌ها و تولیدی‌های توانمند و مستعد روستایی استان که علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه هستند، می‌توانند تا ۱۵ شهریور از طریق درگاه اینترنتی www.irdexpo.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.