اجرای پروژه‌های عمرانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار
اجرای پروژه‌های عمرانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار
شهردار منطقه ۲ تبریز از اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی از جمله سه پروژه شاخص به ارزش بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه ۲ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پروژه‌های متعدد عمرانی از جمله سه پروژه شاخص به ارزش بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در حال اجرا دارد.

وی افزود: احداث راه دسترسی و تامین روشنائی این مسیر در باغ موزه دفاع مقدس و همچنین نصب دکل پرچم ۴۰ متری در این باغ موزه جمعاً با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، از جمله مهم‌ترین پروژه‌های در حال احداث به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی، از احداث مخزن بتنی ذخیره آب در پارک شمیم پایداری با قابلیت ذخیره‌سازی آب در دو هزار و ۲۰۰ مترمکعب دیگر پروژه در حال احداث شهرداری منطقه ۲ اعلام کرد و افزود: این مخزن بتنی در ضلع شمالی پارک شمیم پایداری به منظور حفظ و نگهداری اصولی از پارک‌ها و فضاهای سبز شهری سطح حوزه منطقه با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

شهردار منطقه ۲ ضمن اشاره به انجام خدمات مختلف محله‌ای در این باره توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این خدمات شامل آسفالت‌ریزی چندین مسیر اصلی و فرعی و همچنین آسفالت‌ریزی محلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ و احداث پیاده‌رو در معابر فاقد پیاده‌راه، کف‌سازی و جدول‌گذاری آب‌‌روها با صد در صد پیشرفت فیزیکی است.

علی‌پور، همچنین از اجرا و آماده بهره‌برداری بودن چند پروژه عمرانی و ورزشی شهرداری منطقه ۲ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز خبر داد.