ساماندهی وضعیت آسفالت بزرگراه پاسداران تبریز
ساماندهی وضعیت آسفالت بزرگراه پاسداران تبریز
شهردار منطقه پنج تبریز از ساماندهی وضعیت آسفالت کمربندی شمالی این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، اکبر پورخردمند اظهار کرد: در روز‌های اخیر وضعیت آسفالت لاین رفت و برگشت اتوبان پاسداران تبریز (کمربندی شمالی) توسط شهرداری این منطقه در حال ساماندهی است.

وی افزود: توزیع آسفالت در بخشی از اتوبان پاسداران صورت گرفته است و هفته جاری نیز در مسیر حدفاصل بازار ماهی تا میدان شهید فهمیده، به مساحت ۲۴ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی می‌شود.

شهردار منطقه پنج تبریز با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در این حدفاصل توزیع می‌شود، ادامه داد: پیش از این، ضلع جنوبی اتوبان پاسداران و میدان فهمیده، آسفالت‌ریزی شده است.

وی به آسفالت مسیر بلوار سبز اتوبان پاسداران اشاره کرد و ادامه داد: این مسیر به طول ۴۰۰ متر و عرض هشت متر، زیرسازی و بهسازی خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود ۴۵۰ تن آسفالت توزیع شود.

پورخردمند با اشاره به جلوگیری از خطرات احتمالی ریزش سنگ‌های لاشه کوه عینالی مسیر اتوبان پاسداران در ورودی ولی امر، تصریح کرد: این مسیر از طریق عملیات عمرانی پلکانی کردن محل ترانشه‌های تپه مشرف به اتوبان پاسداران، نسبت به رفع خطر حاشیه مسیر اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای این عملیات عمرانی، احتمال ریزش کوه یا سنگریزه‌های تپه مشرف به اتوبان پاسداران برطرف و از خودرو‌های عبوری این مسیر رفع خطر می‌شود.