فرهنگ‌سازی احترام به داوران از اولویت‌های ماست
فرهنگ‌سازی احترام به داوران از اولویت‌های ماست
رئیس هیئت انجمن ورزش‌های رزمی آذربایجان‌شرقی گفت: از جمله اهدافی که به دنبال فرهنگ‌سازی آن هستیم، احترام به داوران است.

به گزارش عصرتبریز، یوسف جاویدان در آئین تجلیل از پیشکسوتان، داوران، مربیان و مسئولین کمیته‌های اجرایی اولین مسابقات ورزش‌های رزمی استان افزود: از ابتدای روزی که پا به این هیئت گذاشتیم و با توجه به شناختی که از هیئت ورزش‌های رزمی داشتیم، از مشکلات آن به خوبی آگاه بودیم.

وی با اشاره به اینکه فستیوال ورزش‌های رزمی، در چند رشته و برای اولین بار در کشور در آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: فستیوال داوری ملی، مربیگری ام ام ای و اردوی تیم ملی، برای اولین بار در استان ما به برگزار شد.

جاویدان عنوان کرد: دو مربی از استان ما، برای اولین بار در رشته کیک بوکسینگ به عنوان مربی تیم ملی و همچنین قضاوت مسابقات انتخابی حضور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته از تمامی باشگاه‌ها، به خصوص باشگاه‌های مناطق محروم بازدید می‌کنیم، افزود: ما در این بازدیدهای صورت گرفته، مشکلات باشگاه‌ها را رصد کرده و برای حل آن ها تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.

رئیس هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان، حاصل آشتی و ارتباط با رسانه‌ها را معرفی قهرمانان خود دانست و ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات، ارزش داوری به فراموشی سپرده می‌شد و از جمله اهدافی که ما در این عرصه مورد توجه قرار دادیم، کاهش اهانت به داوران و فرهنگ‌سازی این امر بود که در این راستا میزان اعتراضات نیز کمتر شد.

جاویدان بیان کرد: ما تاکنون هیچ اسپانسری نداشتیم، اما پس از رسانه‌ای شدن این امر، اتفاقات خوبی رقم خورده و اسپانسرها وارد کار شدند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: رمز موفقیت این هیئت اتحاد و همدلی بین اعضای آن است که امیدواریم ادامه‌دار باشد.