امضا تفاهم‌نامه همکاری احداث واحدهای قرارگاه مسکن در شهرک صدرا
امضا تفاهم‌نامه همکاری احداث واحدهای قرارگاه مسکن در شهرک صدرا
شهردار منطقه ۷ تبریز از امضا تفاهم نامه بین شهرداری منطقه ۷ تبریز و شرکت عمران و توسعه آذربایجان خبر داد و افزود: پروژه قرارگاه مسکن در مرحله تحویل زمین و تجهیز کارگاه برای ساخت ۵۴ واحد مسکونی در جنوب غرب تبریز است.

به گزارش عصرتبریز به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ در جلسه با بهروز قاسمی مدیر عامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان اظهار کرد: قرارگاه مسکن پروژه شهرداری منطقه ۷ تبریز برای احداث و ساخت مسکن های ایمن بر اساس اصول مهندسی برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه بوده که تکلیف بودجه ای سال ۱۴۰۲ است.

وی با اشاره به عقد و امضای تفاهم نامه بین شهرداری منطقه ۷ تبریز و شرکت عمران توسعه آذربایجان، افزود: اجرای این پروژه در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز بوده و این پروژه هم اکنون در مرحله تحویل زمین و تجهیز کارگاه و شروع عملیات عمرانی توسط شرکت عمران و توسعه آذربایجان است.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به تعاملات درون سازمانی، اظهار کرد: تعامل و همکاری هدفمند میان سازمان ها و مناطق، برای رسیدن به هدفی خاص مانند تکمیل پروژه ها، باعث تقویت ارتباطات درون سازمانی شده و نقش مهمی در پیشبرد اهداف عالی مدیریت شهری دارد.

آدی بیگ خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۷ تبریز زمینی به عرصه ۲۰۱۱ مترمربع در اعیانی ۱۵ هزار مترمربع در قالب ۵۴ واحد مسکونی در متراژهای ۱۲۰ الی ۱۷۰ متر مربع با یک باب تجاری در ۱۱ طبقه سازه ای طراحی و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرک صدرا احداث خواهد کرد.

وی یادآور شد: قرارگاه مسکن یکی از پروژه های مهم شهرداری تبریز بوده که با هدف تولید مسکن ارزان قیمت، زیست پذیری محلات و رونق اقتصادی و ساماندهی ساخت و سازها در منطقه پیگیری می شود.

گفتنی است، قرارگاه مسکن در راستای سیاست های شهرداری تبریز، که مورد توجه خاص شهردار کلانشهر تبریز بوده که این پروژه بر اساس مکان یابی و نیاز منطقه و بر اساس طراحی شهری اجرا می شود که این امر از ساخت و ساز در حرایم و مناطق خارج از طراحی شهری که فاقد زیرساخت های لازم شهری هستند، پیشگیری خواهد کرد.