آغاز به کار مرکز جامع تخصصی املاک ساردور در سردرود
آغاز به کار مرکز جامع تخصصی املاک ساردور در سردرود
مدیر مرکز جامع تخصصی املاک ساردور از آغاز فعالیت این مرکز در سردرود خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، هادی اسحقی در نشست صمیمی و هم اندیشی مدیریت مرکز جامع تخصصی املاک ساردور با اصحاب رسانه، بازار ملک را بازاری بسیار جذاب برای سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: خرید ملک، راهی برای موفقیت افراد است چرا که ملک، مولفه‌ای برای سرمایه گذاری در بازار موازی با دلار، طلا، بورس و غیره است.

وی افزود: طبق آمار انتشار شده از مرکز آمار کشور، قیمت متوسط مسکن در تهران در چهل سال گذشته برای هر متر دو هزار تومان بود اما در حال حاضر این رقم به ۸۱ میلیون در هر متر افزایش یافته است.

اسحقی با بیان اینکه متوسط قیمت مسکن در چهل سال گذشته ۴۰ هزار برابر شده است ادامه داد: قیمت طلا، در این مدت زمان مشابه، ۸ هزار و ۵۰۰ برابر شده و در مقایسه با قیمت مسکن، ۳۱ هزار و ۵۰۰ برابر تفاوت سود دهی داشته است.

مدیر ارشد مرکز جامع تخصصی املاک ساردور در مورد افزایش قیمت دلار نسبت به سال ۱۳۶۰ و میزان سوددهی آن اظهار کرد: دلار نسبت به چهل سال گذشته دو هزار و ۳۷ برابر افزایش پیدا کرده و در مقایسه با بازار مسکن، ۳۸ هزار برابر تفاوت سوددهی داشته است.

او ضمن تاکید بر اینکه، ملک با نوسانات نسبتا مشابهی فراز و نشیب هایی داشته است، بیان کرد: بازار ملک، همیشه همراه و حتی پیش از تورم پیش رفته است.

وی در مورد چالش های موجود در بازار مسکن ابراز کرد: از جمله چالش هایی که بازار مسکن دارد این است که بسیاری از افراد نمیتوانند در این سرمایه گذاری شرکت کنند و دلیل آن ارزش بالای مسکن است و تناسبی با پس انداز افراد و خرید ملک وجود ندارد.

اسحقی دومین چالش بازار ملک را بحث نقدشوندگی آن دانست و افزود: نقدشوندگی ملک، در قیاس با طلا و دلار، سهل الوصول نیست.

مدیر ارشد مرکز جامع تخصصی املاک ساردور،با اظهار به اینکه برای خرید ملک تخصص نیاز است، ادامه داد: هرکسی نمیتواند اقدام به خرید و فروش ملک کند و حتی شیوه خرید و فروش ملک در این مورد، مورد نقد قرار میگیرد.

وی گفت: از آنجایی که مهم ترین دارایی افراد در ملک خلاصه می شود، بزرگترین دارایی ۹۰ درصد ایرانی ها در حوزه ملک و مسکن است.

اسحقی ضمن ابراز تاسف از اینکه در حوزه خرید و فروش ملک، در ابتدایی ترین روش خرید و فروش مانده‌ایم، بیان کرد: این حوزه توسط کم فعال ترین اقشار و بصورت سنتی مدیریت می‌شود و افراد متخصص کمتری در این حوزه حاضر هستند. باید شیوه نوین خرید و فروش را در ملک به کار ببریم و از رسانه ها برای این کار استفاده کنیم.

او افزود: ملک، سودده ترین بازار اقتصاد ایران بوده و میزان کلاهبرداری در آن بسیار کم است و حتی با بررسی دقیق اسناد و محکم کاری، میتوان این احتمال را به صفر رساند.

مدیر ارشد مرکز جامع تخصصی املاک ساردور، عنوان کرد: مجموعه ما در بخش های مختلف پیمانکاری، فنی مهندسی، آسانسور، پله برقی، پروژهای بزرگی از جمله برج شفق، برج صبا، برج عتیق و متروی تبریز نقش ایفا کرده است.

وی ضمن اشاره به فعالیت های این مجموعه در دوران کرونا، ابراز داشت: بر اساس مسئولیت اجتماعی خود در دوران کرونا وارد عمل شدیم و با همکاری با شرکت دانش بنیان، دستگاه های محلول پاش و محلول های بر پایه غیر الکل تولید کردیم و در تولید ماسک سه لایه، به تولید هفتاد هزار ماسک در روز به فعالیت پرداختیم.

اسحقی ادامه داد: در مجموعه ساردور، در چهار بخش تجاری (با استفاده از تکنولوژی روز)، فنی مهندسی، حقوقی ( برای اولین بار کمیسیون تقسیم ارث) و صندوق سرمایه گذاری ملکی ساردور به فعالیت می پردازیم.

او ضمن بیان اینکه نام ساردور به اسم فرمانروایی در گذشته بر میگردد و در ضمن نام قدیمی شهر سردرود است، گفت: در این شهر، پک کاملی از ملک ویلایی، صنعتی، تجاری و مسکونی داریم و در همه اینها از حداقل تا حداکثر ترین قیمت و انواع تنوع وجود دارد.

مدیر ارشد مرکز جامع تخصصی املاک ساردور، به توانمندی اقتصادی قابل توجهی که این شهر دارد تاکید کرد و بیان کرد: در مورد صندوق سرمایه گذاری ملکی ساردور؛ محموعه ما بازار پر سود ملک را بطور قانونی در اختیار عموم مردم قرار داده و امتیازی که این مجموعه برای متقاضیان فراهم کرده این است که فرد با حداقل ترین سرمایه خود حتی به مقدار یک میلیون می تواند سرمایه گذاری خود را شروع کند.

وی اظهار کرد: در مجموعه ساردور، فرد هر موقع نیاز به فروش سهم داشته باشد، بصورت نقدشوندگی آماده خریداری هستیم. در این مجموعه همه مراحل، بصورت قانونی و اخذ قرارداد پیش می رود.

در این مجموعه، سهامداران حتی تنها با خرید ملک، ۲۰ درصد سود میکنند چرا که قیمت خرید در مقایسه با دیگر املاک، بسیار به صرفه تر است.