بلانتون در مسیر فتح بازارهای کشور/ دومین فروشگاه بلانتون در تبریز افتتاح شد
بلانتون در مسیر فتح بازارهای کشور/ دومین فروشگاه بلانتون در تبریز افتتاح شد
لوازم خانگی بلانتون با افتتاح دومین نمایندگی در تبریز، گام جدیدی برای پیشبرد اهداف خود در این شهر برداشت.

به گزارش عصرتبریز، بلانتون به عنوان یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور، طی سال های گذشته با توسعه سبد کالای خود فعالیت گسترده ای در این عرصه داشته و در حال حاضر تمامی اقلام لوازم خانگی (کوچک و بزرگ) را در محصولات خود دارد.

دومین فروشگاه این برند در تبریز، ظهر روز سه شنبه، ۲ مرداد ماه ۱۴۰۳، با حضور مدیرعامل هلدینگ همتا صنعت “احمدرضا شریفی” و جمعی از کارکنان و فعالان صنف لوازم خانگی، در خیابان عباسی شهر تبریز افتتاح شد تا مردم این شهر از محصولات زیبا، باکیفیت و به روز آن بهره مند شوند.

این فروشگاه در خیابان عباسی، ایستگاه میر آقا، جنب کوچه چهاردهم واقع شده و مردم تبریز از این پس می توانند از نزدیک محصولات متنوع بلانتون را مشاهده و خریداری کنند.

اولین فروشگاه بلانتون در تبریز نیز در بازار مشروطه، ورودی سه، پلاک ۱۱ واقع شده است.

احمدرضا شریفی در مراسم افتتاح این نمایندگی در تبریز گفت: «برند لوازم خانگی بلانتون جهت عرضه محصولات با کیفیت ایجاد شده و در این عرصه مشتاق همکاری با افرادی هستیم که متقاضی اخذ نمایندگی فروش بلانتون در منطقه خود باشند».

برای دریافت نمایندگی محصولات بلانتون میتوانید با مراجعه به سایت  https://blanton.store/application-form/ فرم را پر کرده و ثبت درخواست کنید. ـ

گروه همتا در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در طی یک سال اخیر توانسته است فروشگاه‌های خود را در همین مدت کوتاه در شهرهای کرج، تهران، تبریز، گرگان، اصفهان و سمنان گسترش دهد. 

بی‌شک بلانتون خراب‌نشدنی نیست، اما کیفیت بالا و دقت بی‌اندازه بلانتون در ساخت، طول عمر بلند و طولانی محصولات را تضمین می‌کند. 

استفاده از بهترین مواد مصرفی، به کارگیری روش‌های تازه اینستالیشن و اسمبلینگ، و همین‌طور بازطراحی قطعاتی که بیشتر از سایرین در فرآیند مصرف درگیر می‌شوند، کیفیت و دوام کالای بلانتون را به بالاتر از سطح استانداردهای جهانی ارتقا داده‌است.

همچنین حداکثر زمان پوشش خدمات پس از فروش محصولات بلانتون، ۲۵ ماه از تاریخ نصب دستگاه است.