بررسی راهکارهای افزایش رضایت و بهبود خدمات بیمه فرهنگیان
بررسی راهکارهای افزایش رضایت و بهبود خدمات بیمه فرهنگیان
در دیدار مدیر شعبه مرکزی بیمه معلم با مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، راهکارهای افزایش رضایت و بهبود خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان بررسی شد‌.

به گزارش عصرتبریز، راهکارهای افزایش رضایت و چگونگی بهبود خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان در دیدار مدیر شعبه مرکزی بیمه معلم با مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی بررسی شد و اسفندیار صادقی در این جلسه به ارایه پیشنهادهایی جهت افزایش رفاه حال همکاران فرهنگی پرداخت.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، اسفندیار صادقی، بعد از ظهر دوشنبه، بیست و دوم اردیبهشت ماه در این خصوص گفت: با توافقات صورت گرفته، خدمات پزشکی دریافتی کارکنان در چهار بیمارستان تبریز و چندین بیمارستان در شهر های بزرگ، به شکل آنلاین و بدون اخذ هزینه خواهد بود.

وی اضافه کرد: برخی اقدامات رفاهی در حوزه درمان ویژه فرهنگیان در حال حاضر صورت پذیرفته است که مراحل نهایی خود را طی می‌کند؛ در پی آن هستیم که در بیمارستان‌های مختلف همه خدمات پزشکی به شکل آنلاین اخذ شود و نیاز به پرداخت هیچ هزینه نقدی نباشد.

وی در ادامه پیشنهاداتی نیز در خصوص تجهیز کلینیک پزشکی و دندانپزشکی فرهنگیان ارائه داد و گفت: ۶۳ هزار ۵۶۴ نفر از فرهنگیان شاغل استان آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند که از این تعداد ۳۲ هزار ۴۹۸ بیمه شده اصلی می‌باشند و تجهیز این دو مجموعه می‌تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای همکارانمان باشد.

صادقی در ادامه امکان شناور شدن طرح دندانپزشکی را نیز مطرح نمود و این مهم را یکی از مطالبات اصلی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی دانست.

تحت پوشش قرار گرفتن خدمات درمانی مانند ویزیت و تزریق و عقد قرارداد با داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های مجاور کلینیک‌های درمانی نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت