همایش ملی نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی در ارس برگزار می شود
همایش ملی نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی در ارس برگزار می شود

این همایش با هدف بررسی و معرفی مزیت های مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی ۲۸ و ۲۹ مهرماه سال جاری در منطقه آزاد ارس برگزار می شود. عصر تبریز: مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری همایش ملی نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی در ارس خبر داد. به گزارش […]

این همایش با هدف بررسی و معرفی مزیت های مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی ۲۸ و ۲۹ مهرماه سال جاری در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

عصر تبریز: مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری همایش ملی نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی در ارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده اعلام کرد: این همایش با هدف بررسی و معرفی مزیت های مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی ۲۸ و ۲۹ مهرماه سال جاری در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

وی آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات را به این همایش ۱۰ شهریور و آخرین مهلت ارسال مقالات را هشت مهر ماه اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام در همایش ۲۰ مهر ماه است.

داداش زاده افزود: برگزاری ۲ کارگاه تخصصی در حوزه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های این همایش است.

وی محورهای اصلی این همایش را، مناطق آزاد و استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور، سرمایه گذاری مستقیم خارجی، ارتقاء جایگاه بخش خصوصی، هم پیوندی فرامنطقه ای، منابع مختلف تامین مالی، موسسه های مالی و اعتباری، تنوع سازی صادرات، اقتصاد دانش بنیان، فضای کسب و کار، مدیریت واردات، توسعه پایدار، کارآفرینی، اشتغالزایی، تولید ملی، بهره وری، درونزایی و برونگرایی اعلام کرد.

داداش زاده با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به نقش مناطق آزاد در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: توسعه حوزه عمل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور انتقال فناوری های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید، صادرات کالا و خدمات و تأمین نیازهای ضروری و منابع مالی از خارج، مهم ترین اهداف این همایش است.

مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس اضافه کرد: این همایش با همکاری دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و با حضور اساتید برجسته و صاحب نظر دانشگاه های مادر کشور برگزار می شود.