واکنش معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز به خبر رد پای آنفولانزای مرغی در تبریز
واکنش معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز به خبر رد پای آنفولانزای مرغی در تبریز

عصر تبریز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هیچ موردی از ابتلای انسان به بیماری آنفلوانزای پرندگان در سطح استان آذربایجان شرقی مشاهده نشده است. به گزارش ایسنا، علی تقی زادیه با رد هرگونه ادعایی مبنی بر مشاهده این گونه بیماری در استان خاطر نشان کرد: بیماری آنفلوانزای پرندگان تا به امروز در استان […]

CYMERA_۲۰۱۵۰۶۲۶_۱۸۱۳۵۶

عصر تبریز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هیچ موردی از ابتلای انسان به بیماری آنفلوانزای پرندگان در سطح استان آذربایجان شرقی مشاهده نشده است.

به گزارش ایسنا، علی تقی زادیه با رد هرگونه ادعایی مبنی بر مشاهده این گونه بیماری در استان خاطر نشان کرد: بیماری آنفلوانزای پرندگان تا به امروز در استان تشخیص داده نشده است و حتی مورد مشکوک به این بیماری نیز وجود ندارد.

وی گفت: احتمال ابتلا به این نوع بیماری در تمام فصول سال ممکن است، ولی این نوع بیماری در فصل سرما بیشتر مشاهده می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در پاسخ به  آخرین وضعیت بیماری وبا در استان گفت: در حال حاضر بیماری وبا در استان شیوع ندارد ولی با توجه به فصل گرما و احتمال بروز این بیماری تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

تقی زادیه در خصوص روند درمان اینگونه بیماری ها گفت: بیماران مشکوک به آنفلوآنزای پرندگان و افرادی که ابتلای آنها به این بیماری به اثبات رسیده است، در بخش ایزوله بیمارستان بستری می شوند  تا در مورد ایشان آزمایش‌های لازم، مراقبت‌های بالینی و درمان ضروری انجام گیرد.