سردبیر آذرقلم، مقام دوم جشنواره خادمین شهر را کسب کرد
سردبیر آذرقلم، مقام دوم جشنواره خادمین شهر را کسب کرد

محمد امین خوش نیت، سردبیر آذرقلم، مقام دوم جشنواره خادمین شهر را کسب کرد. عصر تبریز: در اختتامیه نخستین جشنواره خادمین شهر که با حضور شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری تبریز در تالار الغدیر برگزار شد از برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف تجلیل شد. در این جشنواره که به […]

محمد امین خوش نیت، سردبیر آذرقلم، مقام دوم جشنواره خادمین شهر را کسب کرد.

عصر تبریز: در اختتامیه نخستین جشنواره خادمین شهر که با حضور شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری تبریز در تالار الغدیر برگزار شد از برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف تجلیل شد.

img_20161002_232829
در این جشنواره که به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری تبریز برگزار شد، هیئت داوران، ضمن بررسی آثار ارسالی و نیز سوابق وجود، همکاران برتر فعال در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری را انتخاب و از سوی شهردار کلانشهر تبریز مورد تجلیل قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش، در بخش خبر و اطلاع رسانی، محمدامین خوش نیت و مهرداد خوشکار مقدم به طور مشترک عنوان دوم این بخش را کسب کرده و تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی مربوطه را دریافت کردند.
محمد امین خوش نیت، فعال رسانه ای استان، مدرس دانشگاه، مدیر مسئول پایگاه خبری آذرقلم و هفته نامه گلشن راز، نایب رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی و نیز مدیر برنامه ریزی شهرداری منطقه دو است.
وی پیش از این موفق به کسب ۱۷ مقام برتر کشوری و منطقه ای از جشنواره های مطبوعاتی مختلف شده است.