تمدید مهلت ثبت نام تاکسی‌های فرسوده
تمدید مهلت ثبت نام تاکسی‌های فرسوده
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از تمدید مهلت ثبت نام تاکسی های فرسوده از طریق دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، قاصدی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به پیگیری‌های مکرر سازمان تاکسیرانی تبریز، امکان ثبت نام برای تعداد ۵۰۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده دیگر برای تبدیل به احسن بصورت کشوری محیا شده است.
قاصدی افزود: در راستای اعطای فرصت برای متقاضیان برای اقدام در این خصوص سایت مربوطه ازتاریخ ۵ مهر سال جاری فعال و دفاتر پیشخوان دولت آماده ثبت نام متقاضیان شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه این ثبت نام بصورت کشوری و به عنوان آخرین مهلت بوده و در تمامی شهرها انجام و به محض اتمام سهمیه ۵۰۰۰دستگاهی متوقف خواهد شد، از تمامی مالکان تاکسی‌های فرسوده کلانشهر تبریز که تاکنون موفق به ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت نشده بودند درخواست می‌شود که در اسرع وقت و قبل از اتمام سهمیه در این خصوص اقدام و بلافاصله جهت دریافت معرفی نامه به بانک برای اخذ تسهیلات  و شروع روند نوسازی به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تبریز مراجعه کنند.

قاصدی با بیان اینکه عواقب عدم ثبت نام در طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده متوجه شخص مالک تاکسی فرسوده خواهد بود، ادامه داد: باتوجه به اینکه امکان جلوگیری از فعالیت و تردد تاکسی‌های فرسوده وجود داشته و فعالیت با این خودروها علاوه بر آلایندگی هوا و تاثیر نامطلوب بر مبلمان شهری از نظر مالی نیز بعلت هزینه های بالای تعمیر و نگهداری برای مالک آنها مقرون به صرفه نمی‌باشد، مجدانه درخواست می‌شود که بلافاصله و دراسرع وقت و قبل از اتمام سهمیه اضافی درنظر گرفته شده توسط سایر شهرها، مالکان تاکسی‌های فرسوده کلان‌شهر تبریز در این خصوص اقدام کنند .

گفتنی است سایت ثبت نام تاکسیهای فرسوده بصورت بسیار محدود باز بوده و مالکین تاکسیهای مدل ۱۳۸۵ و پایین تر که فرسوده محسوب میشوند میتوانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.