عمدی یا غیرعمدی بودن حادثه باید با دقت بررسی شود
عمدی یا غیرعمدی بودن حادثه باید با دقت بررسی شود
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ضمن اظهار تاسف نسبت به بروز حادثه مرگ دو نفر از اعضای خانواده پزشک معروف تبریزی، افزود: عمدی وغیرعمدی بودن حادثه باید با دقت پیگیری شود.

به گزارش عصرتبریز، محمداسماعیل سعیدی درباره حادثه مرگ دو نفر از اعضای خانواده پزشک معروف تبریزی به جهت مسمومیت با غذای نذری، افزود: بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات به دست آمده این غذای نذری مسموم بوده که باید عمدی و غیرعمدی به طور دقیق بررسی شود که بر اساس کدام علت این حادثه رخ داده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تمام مراجع مسئول حتی مجلس نیز باید این موضوع را پیگیری کند زیرا این حادثه بسیار ناگوار بوده و باعث تاثر و ناراحتی مردم تبریز شده تاجایی که در کل کشورنیز بازتاب داشته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: البته ناگفته نماند که که در زمان توزیع نذری ها گاهی یک نابه‌سامانی اتفاق می افتد که نباید اجازه داد چنین پیچیدگی هایی در توزیع نذری باعث سوء استفاده عده ای شود و باعث بروز ذهنیت منفی نسبت به بعضی آداب و رسوم در بین مردم شود لذا یک ساماندهی در این زمینه احساس می شود.

وی یادآورشد: اینکه چه کسانی و با چه اهدافی اقدام  به توزیع نذری مسموم کرده اند و باعث وقوع این حادثه ناگوار برای پزشک معروف تبریزی شده اند باید به طور دقیق بررسی شود و تا رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است که این پیگیری ها ادامه یابد.

طی روزهای اخیر فردی ناشناس به درمانگاه پزشک معروف تبریزی مراجعه کرده و غذای نذری که ظاهرا به سیاتیک یا قرص برنج آلوده بوده به وی می دهد دکتر صلحی نیزاین غذا را برای خانواده خود برده که منجر به مسمومیت اعضای خانواده و در نهایت فوت همسر و مادر بزرگ وی می شود بر این اساس وزیر بهداشت نیز دستور پیگیری حادثه را داده است.

انتهای پیام/