صدور ۱۸ هزار کارت منزلت برای سالمندان در تبریز
صدور ۱۸ هزار کارت منزلت برای سالمندان در تبریز

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز از صدور ۱۸ هزار کارت منزلت برای سالمندان خبر داد. پاک‌نهاد در خصوص نهایی شدن صدور کارت منزلت گفت: سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز از سال ۹۳ اقدام به اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام اینترنتی صدور کارت منزلت کرد و پس از مدت دو سال صدور آن […]

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز از صدور ۱۸ هزار کارت منزلت برای سالمندان خبر داد.

پاک‌نهاد در خصوص نهایی شدن صدور کارت منزلت گفت: سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز از سال ۹۳ اقدام به اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام اینترنتی صدور کارت منزلت کرد و پس از مدت دو سال صدور آن نهایی شده و به مرحله‌ی اجرا رسید.
وی افزود: ثبت نام جدید نیز در دوره‌های آتی انجام می‌گیرد و در این باره اطلاع‌رسانی شده و ثبت‌نام نیز به صورت اینترنتی خواهد بود.

وی عنوان کرد: کارت منزلت به منظور رفاه حال بیشتر سالمندان بالای ۶۰ سال در نظر گرفته شده است و همه‌ی واجدان شرایط اعم از بانوان و آقایان سالمند می‌توانند به منظور ثبت‌نام در طرح منزلت اقدام کنند.

پاک‌نهاد با اشاره به بهره‌مندی از  خدمات کارت منزلت گفت: کارت منزلت قابلیت استفاده در اتوبوس‌های BRT، کلینیک امام رضا (ع) و استخر شهرداری را دارد.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ی معدودی از افرادی که اقدام به دریافت کارت منزلت کرده بودند تا به حال برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند و احتمالا پس از طی این مرحله و حل شدن مشکل جهت ثبت‌نام دوباره برای دریافت کارت منزلت اقدام شود.

وی افزود: کاربری این کارت با همکاری چند سازمان از جمله شهرداری، کلینیک امام رضا (ع) و سازمان اتوبوس‌رانی تعریف شده و تلاش‌ها در راستای حفظ منزلت و تکریم سالمندان است.

پاک نهاد متذکر شد: در مرحله‌ی بعدی صدور کارت تصمیم گرفته شده است تا از این کارت به منزله‌ی کیف پول الکترونیکی استفاده شود و در مواجهه با مشکلاتی مانند نبود پول خرد در تاکسی و مشکلاتی از این قبیل این کارت در صدد چاره‌سازی برآید.