انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد تبریز
انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد تبریز

عصر تبریز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر سیدجواد انگجی، معاون پیشین امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی، را به عنوان سرپرست واحد تبریز این دانشگاه منصوب کرد. دکتر حمید میرزاده در حکم خود خطاب به انگجی آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه […]

۱۶۱۲۸۹۵

عصر تبریز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر سیدجواد انگجی، معاون پیشین امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی، را به عنوان سرپرست واحد تبریز این دانشگاه منصوب کرد.

دکتر حمید میرزاده در حکم خود خطاب به انگجی آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب می‌شوید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرده است که سرپرست واحد تبریز با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشد.

میرزاده همچنین در نامه‌ای به دکتر علی رضایی سرپرست سابق واحد تبریز از زحمات وی قدردانی کرد.

او از زحمات انگجی در زمان سرپرستی معاونت امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی نیز در نامه‌ای تشکر و قدردانی کرده است.

در راستای طرح تجمیع دو دانشگاه آزاد اسلامی و کاهش تعداد معاونت‌ها، معاونت امور بین‌الملل این دانشگاه از شمار معاونت‌ها حذف شد.

با انتصاب دکتر انگجی به سمت سرپرستی واحد تبریز، این نخستین تغییر در معاونت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.

بر اساس طرح تجمیع ۲ معاونت های دانشگاه از ۱۵ معاونت به ۹ معاونت کاهش می‌یابد. این طرح تنها با هدف چابک‌سازی هر چه بیشتر در دانشگاه، افزایش بهره‌وری، کاهش بوروکراسی و سالم‌سازی اقتصادی دانشگاه انجام‌ می‌شود.

انگجی پیش از این نیز از سال ۶۶ تا ۷۷ به مدت یازده سال به عنوان دومین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در این واحد دانشگاهی خدمت کرده است.