پیدا شدن گور دسته جمعی در یک حفاری در تبریز + عکس و فیلم
پیدا شدن گور دسته جمعی در یک حفاری در تبریز + عکس و فیلم

در یک حفاری فاضلاب در تبریز در محله ۴۰ متری تعدادی جسد و اسکلت انسان پیدا شده است. فرماندار تبریز:به فرمانده انتظامی شهرستان برای بررسی بیشتر اطلاع داده شد. دکتر شهرتی فر در گفتگو با عصر با اشاره به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کشف گور دسته جمعی در تبریز گفت: همانطوریکه […]

در یک حفاری فاضلاب در تبریز در محله ۴۰ متری تعدادی جسد و اسکلت انسان پیدا شده است.

فرماندار تبریز:به فرمانده انتظامی شهرستان برای بررسی بیشتر اطلاع داده شد.

دکتر شهرتی فر در گفتگو با عصر با اشاره به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کشف گور دسته جمعی در تبریز گفت: همانطوریکه در تصویر مشخص است استخوانها مربوط به زمانهای گذشته می باشد با اینحال به فرمانده انتظامی شهرستان برای بررسی بیشتر اطلاع داده شد.

تکمیلی/کشف گور دسته‌جمعی در تبریز/ کارشناسان میراث فرهنگی به محل اعزام شدند
عصر تبریز: فرماندار تبریز با اشاره به انتشار اخبار کشف گور دسته‌جمعی در تبریز گفت: این موضوع به فرمانده انتظامی شهرستان برای بررسی بیشتر اطلاع داده شده است.

امروز تصاویری در فضای مجازی مبنی بر کشف گور دسته جمعی در اثر حفاری فاضلاب در محله ۴۰ متری تبریز که تعدادی جسد و اسکلت انسان پیدا شده است منتشر شد. این تصاویر و فیلم‌ها به شدت در فضای مجازی در حال پخش است.

دکتر رحیم شهرتی‌فر، فرماندار تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار عصر با اشاره به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کشف گور دسته‌جمعی در تبریز گفت: همانطوری‌که در تصویر مشخص است استخوان‌ها مربوط به زمان‌های گذشته می‌باشد با این حال به فرمانده انتظامی شهرستان برای بررسی بیشتر اطلاع داده شد.

بر اساس این گزارش، مسئولان میراث فرهنگی نیز اعلام کردند، کارشناسان میراث فرهنگی و یگان حفاظت این سازمان نیر به محل اعزام شده‌اند و بعد از بررسی کارشناسان و یگان حفاظت اظهار نظر می‌توانند بکنند.

پیدا شدن گور دسته جمعی در یک حفاری در تبریز + عکس و فیلم