قتل فجیع دو دختر توسط پدر در آخماقیه تبریز+اخبار تکمیلی/دستگیری قاتل در کمتر از ۱۸ ساعت
قتل فجیع دو دختر توسط پدر در آخماقیه تبریز+اخبار تکمیلی/دستگیری قاتل در کمتر از ۱۸ ساعت

شب گذشته پدر تبریزی دو دختر ۳ و ۱۰ ساله خود را با ضربات چاقو در محله آخمقیه تبریز کشت. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در رابطه با قتل در آخماقیه اظهار کرد: شواهد اولیه حکایت از قتل کودکان توسط پدرشان دارد. سرهنگ علی اسمعیل پور گفت: بررسی‌های پلیسی ادامه دارد و به محض حصول […]

شب گذشته پدر تبریزی دو دختر ۳ و ۱۰ ساله خود را با ضربات چاقو در محله آخمقیه تبریز کشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در رابطه با قتل در آخماقیه اظهار کرد: شواهد اولیه حکایت از قتل کودکان توسط پدرشان دارد.

سرهنگ علی اسمعیل پور گفت: بررسی‌های پلیسی ادامه دارد و به محض حصول نتیجه و انگیزه قتل اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سرهنگ فرهنگ نوروزی، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز اعلام کرده است که پرونده این قتل ساعت ۲:۳۰ بامداد جهت بررسی‌های بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع شده است./ایسنا

دستگیری قاتل در کمتر از ۱۸ ساعت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل فراری خبر داد.

سرهنگ اسمعیل پور افزود: در پی به قتل رسیدن دو دختر بچه در روز گذشته و متواری شدن قاتل، بلا فاصله موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و ساعت ۱۵ روز جاری محل اختفاء وی کشف که پس از یک عملیات پلیسی که با تعقیب و گریز همراه بود با تیراندازی به چرخ خودرو، قاتل مجبور به توقف شد و زمانی که خود را در محاصره پلیس دید نسبت به خود زنی اقدام که بلافاصله توسط پلیس دستگیر و به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: با تلاش و کوشش پلیس قاتل در کمتر از ۱۸ ساعت دستگیر گردید.بررسی ها تا حصول نتیجه نهایی ادامه دارد.

 

فوت پدر قاتل در تبریز

دادستان عمومی و انقلاب تبریز خبر جان باختن پدر قاتل دو دختر در تبریز را تائید کرد.

موسی خلیل الهی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این قاتل روز گذشته حین دستگیری در جاده تبریز -اهر با تهدید به خودکشی اقدام به تیراندازی به ناحیه سر خود کرده بود که صبح امروز بعد از چند ساعت کما در بیمارستان، جان باخت.

وی افزود: در بررسی های اولیه پرونده این قاتل ۴۵ ساله بعد از قتل دو دختر ۳ و ۱۰ ساله خود قصد کشتن شخص دیگری را نیز داشت که موفق به پیدا کردن وی نشده بود.

خلیل الهی در خصوص انگیزه قاتل برای قتل دو دختر خردسال خود گفت: تحقیقات برای یافتن زوایای پنهان پرونده در جریان است.