دغدغه‌ی همه مسوولان استان برگزاری انتخابات سالم است/ هیات های نظارت شهرستان ها باید از برخورد جناحی پرهیز کنند
دغدغه‌ی همه مسوولان استان برگزاری انتخابات سالم است/ هیات های نظارت شهرستان ها باید از برخورد جناحی پرهیز کنند

عصر تبریز: سلمان خدادادی در همایش هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: هیات های نظارت شهرستان ها باید از برخورد جناحی پرهیز کنند، ما به عنوان ناظر بر انتخابات هستیم و نباید حزبی و جناحی برخورد کنیم و در بررسی صلاحیت ها باید قانون را در نظر بگیریم. رئیس هیات […]

عصر تبریز: سلمان خدادادی در همایش هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: هیات های نظارت شهرستان ها باید از برخورد جناحی پرهیز کنند، ما به عنوان ناظر بر انتخابات هستیم و نباید حزبی و جناحی برخورد کنیم و در بررسی صلاحیت ها باید قانون را در نظر بگیریم.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: دغدغه‌ی همه مسوولان استان برگزاری انتخابات سالم است، رأی مردم حق الناس است و ما وظیفه پاسداری از آن را بر عهده داریم بنابراین اجرای شایسته‌ی انتخابات به هیات های نظارت‌ بستگی دارد.
وی با اشاره به نقاط ضعف شوراهای دوره های قبل افزود: یکی از عمده ترین اشکالات دوره های قبل رد صلاحیت کاندیداها توسط دستگاه های نظارتی و سپس تایید صلاحیت آنها از سوی هیات های نظارت بود!
خدادادی تصریح کرد: هیات های نظارت موظف هستند بر حسب استعلامات دستگاه های نظارتی اقدام نمایند و دستگاه های نظارتی نیز باید واقعیت های موجود را در بررسی صلاحیت ها اعمال نمایند، همچنین هیات نظارت مرکزی نیز باید به نظرهای هیات های نظارت استانی قایل شوند.
خدادادی خاطرنشان ساخت: حب و بغض ما نباید باعث تضییع حقوق فردی در عرصه انتخابات شود و اگر ما در بررسی صلاحیت‌ها از ضریب دقت و حساسیت بالایی برخوردار باشیم انتخابات نیز در بین مردم ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد.