ائل سسی از شبکه استانی سهند
ائل سسی از شبکه استانی سهند

ائل سسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس در شهرستانهای استان حضور یافته که با برگزاری یک تریبون آزاد مردم بی پرده و بی تعارف و با زبانی ساده حرف های خود را نسبت به انتخابات پیش رو بیان می کنند. عصر: برنامه ائل سسی […]

ائل سسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس در شهرستانهای استان حضور یافته که با برگزاری یک تریبون آزاد مردم بی پرده و بی تعارف و با زبانی ساده حرف های خود را نسبت به انتخابات پیش رو بیان می کنند.

عصر: برنامه ائل سسی کاری است از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با هدف ایجاد شور و شوق انتخاباتی در شهرستانها به روی آنتن می رود.
به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، ائل سسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس در شهرستانهای استان حضور یافته که با برگزاری یک تریبون آزاد مردم بی پرده و بی تعارف و با زبانی ساده حرف های خود را نسبت به انتخابات پیش رو بیان می کنند.
در این تریبون آزاد نحوه انتخاب افراد اصلح و ویژگیهای آنها، دیدگاه ها، انتظارات و انتقادهای مردم بدون واسطه از قاب تلویزیون به گوش نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می رسد.
محمد رنگساز نویسنده، تهیه کننده و مجری برنامه، ناصر جهدی و ابراهیم میلانی تصویربردار، فرزاد قهاری و رسول مهدی نژاد تدوینگر و پویا خوش پیمان در اتاق فکر مجموعه ائل سسی فعالیت دارند.
این برنامه هر شب از خبر ترکی ساعت ۲۳ سیما به صورت گزارش و بعد از خبر به صورت تکمیلی پخش می شود.