همزمان با دهه کرامت؛ تقدیر از شرکت کنندگان در مسابقه احکام نماز کانون پرورش فکری
همزمان با دهه کرامت؛ تقدیر از شرکت کنندگان در مسابقه احکام نماز کانون پرورش فکری
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با دهه کرامت و پس از اقامه نماز جماعت از شرکت کنندگان در مسابقه احکام نماز تقدیر به عمل آمد.

عصر: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با دهه کرامت و پس از اقامه نماز جماعت از شرکت کنندگان در مسابقه احکام نماز تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده ادامه داد: این سری از مسابقات به همت شورای اقامه نماز کانون استان و در طول سال برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۹۵ جزء دستگاه‌های برتر استان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز شده است، از زحمات کلیه همکاران در راستای ترویج فرهنگ نماز تشکر کرد.
یوسف زاده رسیدن به این مهم را حاصل یکدلی و روحیه مذهبی تمامی

همکاران در مراکز استان دانست و خواستار تقویت و ادامه این روند شد.
مدیر کل کانون استان همچنین با اشاره به اجرای دومین سال طرح توسعه نماز و جشنواره « نماز ستون دین » تاکید کرد: در سال جاری نیز همزمان با برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره، نمایشگاهی از آثار تولیدی کودکان و نوجوانان استان در زمینه نماز برپا و از برگزیدگان آن تجلیل خواهد شد.