از نصب و اجرای اپلیکیشن موسوم به «صیغه یاب» به شدت پرهیز کنید!
از نصب و اجرای اپلیکیشن موسوم به «صیغه یاب» به شدت پرهیز کنید!
مدتی است اپلیکیشن آندرویدی موسوم به "صیغه یاب" در اینترنت و به خصوص کانال های تلگرامی زرد تبلیغ می شود و کاربران را با تبلیغات فریبنده خود تشویق به نصب این نرم افزار روی گوشی می نماید.

هیچ گونه مرکز همسریابی تا چه رسد به مرکز صیغه یابی!!!! هیچ گونه مجوزی ندارند و تنها مرکزی که در این زمینه فعالیت دارد برنامه همسان گزینی موسسه تبیان می باشد.

نرم افزار با اسکن امنیتی با بیش از ۲۰ نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس دنیا آلوده به تروجان خطرناکی تشخیص داده شده است.

ماهیت عملکرد تروجان ها، جاسوسی است و می توانند به صورت در پشتی به موبایل یا رایانه کاربر، هکر را متصل کرده و شبکه های اجتماعی، محتویات هارد رایانه ،مموری گوشی و اطلاعات خصوصی کاربر را برای هکر ارسال کنند و زمینه را برای اخاذی از قربانی فراهم نمایند.

تبلیغات این اپ ادعا می کند که فقط با ۲۰۰۰ تومان فرد مورد نظرتان را برای شما خواهد یافت در صورتی که در صفحه پرداخت اینترنتی نرم افزار به مبلغ ۲۰ هزارتومان برخورد می کنیم که نوعی اغفال کاربر به حساب می آید!

خطر بالقوه دیگر، صفحه پرداخت اینترنتی این نرم افزار است که ممکن است با تکنیک فیشینگ،مبادرت به ذخیره اطلاعات کارت بانکی و حساب کاربر نماید و حساب کاربران را در زمانی دیگر خالی نماید!!!

توصیه اکید می شود از نصب هرگونه اپلیکیشن اندروید با پسوند.apk از منابعی به جز مارکت های اندروید معتبر به شدت خودداری نمائید.