در تبریز؛ تله فیلم «سلام یاشاییش» به مرحله تدوین رسید
در تبریز؛ تله فیلم «سلام یاشاییش» به مرحله تدوین رسید
این فیلم که با محوریت کودکان سرطانی در شهر اولین ها کلید زده شد، طی ۱۴ روز تصویر برداری در استان  های تهران و آذربایجانشرقی با حضور بازیگران نامی کشور به مرحله تدوین رسید.

عصر: تله فیلم سلام یاشاییش بعد از ماهها تلاش اکنون تصویربرداری را پشت سرگذاشته و به مرحله تدوین رسید.

کارگردان تله فیلم سلام یاشاییش با اعلام این خبر گفت: این فیلم که با محوریت کودکان سرطانی در شهر اولین ها کلید زده شد، طی ۱۴ روز تصویر برداری در استان  های تهران و آذربایجانشرقی با حضور بازیگران نامی کشور به مرحله تدوین رسید.

احد جعفری یقین افزود: این فیلم با پیام های اسلامی دارای مضامینی اجتماعی است که به زندگی پسر بچه ای سرطانی بنام علی با هنرمندان و بازیگران نامی کشور می پردازد. در این پروژه خاص خداپسندانه بیش از ۵۰ بازیگر سرشناس تبریزی و تهرانی حضور دارند.

وی ادامه داد: در این پروژه چهره هایی همچون اکبر عبدی، هاشم چاوشی، محمد شیری، فاطمه شکری، سعید نوراللهی، ساناز سماواتی، عصمت عسگری، سعید جلوه گری، بهرام عربیان، رحیم خطاط، یوسف عباسپور، ابوالفضل جدیری، نوروز سلیمانی، منوچهر ابراهیمی و… ایفای نقش کرده اند.

کارگردان تله فیلم سلام یاشاییش اظهار داشت: عوامل اصلی فیلم عبارتند از مدیر تصویر برداری محمود زینال زاده، مدیر صدابرداری حسن سلمانی، طراح ومدیر گریم سیامک بابایی و مشاوره پزشکی دکتر حسینی و… هستند.

جعفری یقین اعلام کرد: فیلم به منظور اهداف خیرخواهانه ساخته شده به همین دلیل بطور کاملا رایگان در اختیار شبکه های استانی و شبکه خانگی قرار خواهد گرفت.

کارگردان سلام یاشاییش در خاتمه با تقدیر از مردم آذربایجان و تبریز از پخش رایگان این فیلم در هفت شبکه استانی و شبکه نمایش خانگی خبر داده و تاریخ اکران را حدود ۲۰ روز دیگر اعلام کرد.

گفتنی است، جعفری تاکنون  بیش از ۳۰۰ فیلم کوتاه و ۳۰۰ تیزر تبلیغاتی و ۹ فلیم بلند و یک تله فیلم را با حضور بازیگران بنام تهران و تبریز ساخته است.