سامانه کنترل تردد در دانشگاه تبریز راه‌اندازی شد
سامانه کنترل تردد در دانشگاه تبریز راه‌اندازی شد
سامانه نرم افزاری کنترل تردد خودرویی و عابران پیاده از مبادی ورودی و خروجی دانشگاه با «Tag» هوشمند، برای نخستین بار در بین دانشگاه‌های کشور با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تبریز راه‌اندازی شد.

مدیر حراست دانشگاه تبریز عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانه مذکور در کلیه مبادی ورودی و خروجی دانشگاه، امکان تردد شبانه‌روزی برای کلیه همکاران دانشگاه از تمام درب‌ها میسر خواهد شد.

وی افزود: تسهیل در عبور و مرور همکاران، کاهش نیروی انسانی، کنترل دقیق عبور و مرور و امکان آمارگیری و … برای برنامه‌ریزی بهتر از مزایای این طرح است.

نیکجو اضافه کرد: طراحی، برنامه‌نویسی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی سامانه نرم‌افزاری کنترل تردد از مبادی ورودی و خروجی دانشگاه با «Tag»  هوشمند با قابلیت‌های خاص و منحصر، به صورت بومی برای اولین بار در بین دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تبریز، توسط کارشناسان اداره حفاظت فناوری اطلاعات مدیریت حراست دانشگاه تبریز، انجام گرفته است.

داریوش سلیمی، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم،تحقیقات و فناوری نیز در مراسم راه‌اندازی این سیستم، ضمن تقدیر از عملکرد خوب مدیریت حراست دانشگاه تبریز در خصوص راه‌اندازی سامانه‌های نرم‌افزاری بومی، بر توسعه نرم‌افزاری این سامانه‌ها توسط متخصصان بومی تاکید کرد.

این طرح برای نخستین بار در بین دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تبریز به اجرا درمی‌آید.