نماینده مردم تبریز در مجلس: مجدانه خواستار معرفی و محاکمه مقصران حادثه قطار تبریز – مشهد هستم/دست از پی گیری نکشیده ام
نماینده مردم تبریز در مجلس: مجدانه خواستار معرفی و محاکمه مقصران حادثه قطار تبریز – مشهد هستم/دست از پی گیری نکشیده ام
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم معرفی و محاکمه عاملان و مقصران حادثه قطار تبریز – مشهد ، از تداوم پی گیری های خود در خصوص پرونده این حادثه خبر داد.

عصر: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم معرفی و محاکمه عاملان و مقصران حادثه قطار تبریز – مشهد ، از تداوم پی گیری های خود در خصوص پرونده این حادثه خبر داد.

زهرا ساعی در سالگرد وقوع این حادثه تلخ و دلخراش ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده ها و بازماندگان این حادثه ، از تداوم پی گیری های خود در خصوص شناسایی و معرفی نهایی مقصران و عاملان این فاجعه خبر داد و افزود: قصور و تقصیر برخی افراد به عنوان عاملان دخیل در بروز این سانحه دلخراش که منجر به جان باختن تعدادی از همشهریان تبریزی و زائران بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شد کاملا محرز و اثبات شده است و ما مجدانه خواستار معرفی و محاکمه این افراد هستیم تا التیامی هر چند اندک بر آلام خانواده های داغدار جان باختگان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: متاسفانه بی مسوولیتی و قصور مسوولان مرتبط با این اتفاق ، عامل اصلی بروز سانحه در سال گذشته بود و تاکنون اقدام عملی در خصوص برخورد با مسببان سانحه صورت نگرفته است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین از پی گیری های جدی خود و دیگر نمایندگان استان برای بررسی و روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه و شناسایی و معرفی عاملان سانحه طی یک سال گذشته به ویژه ماه های اخیر خبر داد و تصریح کرد: تا حصول نتیجه مورد انتظار در کنار خانواده های داغدار این حادثه خواهم بود.

ساعی در خاتمه افزود: انتظار جدی ما از مسوولان اجرایی و قضایی کشور این است که پرونده حادثه قطار تبریز – مشهد ، با حساسیت ، احساس مسوولیت و جدیت بیشتر و خارج از روال عادی مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گیرد ؛ چراکه ابعاد این فاجعه انسانی نیز چنین اهتمام و جدیتی را طلب می کند.