۱۴ نفر در ارتباط با پرونده رضا ضراب دستگیر شدند
۱۴ نفر در ارتباط با پرونده رضا ضراب دستگیر شدند
ماموران پلیس امنیت ترکیه ۱۴ نفر دیگر را در ارتباط با پرونده رضا ضراب دستگیر و به دادستانی استانبول تحویل دادند.

به گزارش عصرتبریز، ماموران پلیس امنیت ترکیه ۱۴ نفر دیگر را در ارتباط با پرونده رضا ضراب دستگیر و به دادستانی استانبول تحویل دادند.

به ادعای وبسایت اینترنتی روزنامه بیرگون، در راستای تحقیقات دادستانی استانبول از عوامل مرتبط با پرونده رضا ضراب، ماموران پلیس امنیت استانبول ۱۴ نفر را به اتهام ارتباط با رضا ضراب دستگیر کرده و به دادستانی این شهر به منظور بازجویی و تحقیقات بیشتر منتقل کردند که در نتیجه این اقدام، تعداد دستگیر شدگان متهم به همکاری با رضا ضراب به ۱۷ نفر افزایش پیدا کرد.

پیش از این نیز سه نفر از کارمندان ضراب به نام های صنم ارسلان، مصطفی حاجی صالح اوغلو و رقیپ آکول نیز به اتهام همکاری با ضراب و ارسال اسناد جعلی به دادگاه آمریکایی رسیدگی به اتهامات معاون بین الملل هالک بانک دستگیر شده و در بخش رسیدگی به تخلفات اقتصادی دادستانی استانبول تحت بازجویی قرار گرفتند.

در جریان بازجویی از دستگیر شدگان، در اپلیکیشن واتساپ تلفن همراه صنم ارسلان پیامی از سوی رضا ضراب یافت شد که در آن پیام از ارسلان خواسته بود تا شرایط امکان اقامت وی در دوبی را بررسی کند.

ضراب در پیام خود ضمن اشاره به همکاری با دادستان آمریکایی از ارسلان خواسته بود که با وکیلش (عبدالرحمان الشریفی ساکن امارات) دیدار کرده و از او بخواهد که با بررسی شرایط، امکان اقامت رضا ضراب در دوبی پس از پرداخت جریمه یا تحمل مجازات احتمالی صادره در آمریکا و خروج از این کشور را فراهم کند.